Show simple item record

dc.contributor.advisorDreijere, Vitaen_US
dc.contributor.authorDagilis, Kārlisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:27Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:27Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other38258en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22699
dc.description.abstractBakalaura darbā „Multimediju izmantošana sabiedriskajā radio: ASV National Public Radio un Latvijas Radio gadījumu studijas” tiek aplūkotas atšķirības divu sabiedrisko radio darbā, saturu nogādājot arī pa interneta kanālu, un meklēti iemesli atšķirīgajām pieejām. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā aplūkota literatūra par sabiedrisko radio, tā vēsturi, funkcijām un atšķirībām starp ASV un Latvijas praksi, kā ar par konverģenci jeb mediju saplūšanu un šī procesa ietekmi uz saturu. Empīriskajā daļā veikta kontentanalīze divu darba nedēļu garumā, skaitot multimediju izmantošanas gadījumus abu sabiedrisko radio mājas lapās. Veiktas arī daļēji strukturētās intervijas ar Latvija radio darbiniekiem, lai noskaidrotu, kādas ir abu radio stratēģijas multimediju izmantošanā, un noskaidrotu, kādēļ veidojas atšķirības. Bakalaura darba secinājumos tiks aprakstītas ASV un Latvijas sabiedrisko radio atšķirības multimediju izmantošanā un skaidroti atšķirību iemesli.en_US
dc.description.abstractThis paper „Multimedia in public radio: case studies of National Public Radio and "Latvijas Radio" will observe the main differences in delivery of content trough the internet in public radio and explain those differences in opposite approach. This paper contains theoretical issues concernig public radio, its history, functions and the differences in Latvia and USA and theory about convergence and its effect on the content. The reasearch is based on quantitative contentanalysis within two working weeks counting the use of multimedia in both home pages. The semi-structured interviews has been used to find out the reasons for main differences and strategies in the use of multimedia within both radios. At the end the conclusions of the research answers are made to the questions how big is the diference in usin multimedia in USA and Latvia’s public radio and what are the main reasons for it will be discovered.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMultimediju izmantošana sabiedriskajā radio: National Public Radio un Latvijas radio gadījumu studijasen_US
dc.title.alternativeMultimedia in public radio: case studies of National Public Radio and "Latvijas Radio"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record