Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorGroskaufmanis, Jēkabsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:28Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:28Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38956en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22707
dc.description.abstractBakalaura darba "Vides reklāma kā komunikācija ar patērētāju: patērētāju attieksme pret vides reklāmas kanāliem Rīgā 2013. gadā" mērķis ir analizēt rīdzinieku attieksmi pret vides reklāmas kanāliem. Teorētiskajā daļā apskatīts kā komunikācijas, tā reklāmas komunikācijas process caur Lasvela un Šenona-Vīvera komunikācijas modeļu prizmu, apskatīti reklāmas un vides reklāmas kanāli, to efektivitāte, apskatītas vides reklāmas iezīmes Latvijā un pasaulē. Metodoloģiskajā daļā apskatīts darba pētījuma metožu pamatojums. Pētnieciskajā daļā aprakstīta dažādu pieejamo datu interpretācija, veikta vienas fokusgrupas un divu vides reklāmas ekspertu interviju analīze. Iegūtie rezultāti liecina, ka attieksme pret vides reklāmu ir pozitīvāka, salīdzinot ar citiem mediju veidiem, jo tās kanāli nerada troksni komunikācijā un nav vai ir mazāk traucējoši patērētājam. Atslēgas vārdi: reklāmas komunikācija, vides reklāma, vides mediji, reklāmas efektivitāte, patērētāju izpēte.en_US
dc.description.abstractBachelor's thesis "Outdoor Advertising as Communication with Consumer: Consumers’ Attitude towards Outdoor Advertising Channels in Riga, 2013" goal is to analyze the attitude of inhabitants of Riga towards OOH advertising channels. In theoretical part advertising communication is examined through Laswell and Shannon-Weaver models, forms of advertising, OOH advertising channels, their effectiveness and OOH advertising in Latvia and elsewhere is examined. In methodological part research methods are examined. In research part various datasets are described as well as one focus group and two experts’ interviews carried out. The results show that attitude towards outdoor advertising is more positive when compared to other types of media, because OOH advertising channels are not making noise in advertising communication and is not or less disturbing to the consumer. Keywords: advertising communication, OOH advertising, OOH media, advertising effectiveness, consumer research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVides reklāma kā komunikācija ar patērētāju: patērētāju attieksme pret vides reklāmas kanāliem Rīgā 2013. gadāen_US
dc.title.alternativeOutdoor Advertising as Communication with Consumer: Consumers’ Attitude towards Outdoor Advertising Channels in Riga, 2013en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record