Zīmola „Playboy” identitāte un tēls žurnāla latviešu versijas lasītāju un Facebook lapas PlayboyLatvia lietotāju priekšstatos (2013)
Author
Muzikante, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Zīmola „Playboy” identitāte un tēls žurnāla latviešu versijas lasītāju un Facebook lapas PlayboyLatvia lietotāju priekšstatos (2013)” mērķis ir izpētīt, kāda ir šī zīmola identitāte un, kāds tēls ir Latvijas auditorijas priekšstatos.
Teorētiskajā daļā tiek apskatīta zīmola un globālo žurnālu tirgus procesu teorijas. Metodoloģijas daļā apskatītas pētījumā izmantotās metodes, proti, kontentanalīze, semantiskais diferenciālis, anketēšana, daļēji strukturēta intervija un salīdzinātas kvalitatīvo, kvantitatīvo pētījumu metodes.
Pētījuma rezultātos secināts, ka žurnāla Playboy latviskās versijas identitāte ir nestabila, tāpēc arī tēls Latvijas auditorijas priekšstatos ir neviennozīmīgs un mainīgs.
Atslēgas vārdi: Playboy, zīmols, tēls, globālais medijs, glokalizācija The purpose of the bachelor thesis “The identity of "Playboy" brand and its image in the viewpoint among the Latvian magazine version readers and Facebook pages PlayboyLatvia users (2013)” is to find out what is the identity of brand and image of it in the perception of its audience.
In the theoretical section is described the brand and the global magazine market process theory. This section covers the methodology used in the study methods, namely, content analysis, semantic differential, surveys, and semi-structured interview, as well as compared qualitative and quantitative research methods.
The study results concluded that the Latvian version of “Playboy” magazine identity is unstable, the image of the Latvian audience perceptions is ambiguous and variable.
Keywords: Playboy, brand, image, global medium,glocalization.