Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorKubaka, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:33Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:33Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43364en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22752
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma Latvijas Tālrunis uzziņu grāmatas Zaļās Lapas efektivitāte un uztvere auditorijā”. Pētījuma problēma - uzņēmuma speciālisti apgalvo, ka uzziņu grāmatas Zaļās Lapas drukātais komunikācijas kanāls strādā labi, ir efektīvs reklamēšanās veids, bet reklāmas industrijas pārstāvji un klienti, bieži uzskata, ka tas jau ir novecojis. Mērķis - ar auditorijas uztveres palīdzību izpētīt efektivitāti uzņēmuma Latvijas Tālrunis uzziņu grāmatai Zaļās Lapas. Darba uzdevumi - noskaidrot vai uzziņu grāmatas reklāmas veids ir pietiekami efektīvs, vai vajadzētu kaut ko mainīt, ņemot vērā tehnoloģiju attīstību. Teorētisko bāzi veido jēdzieni par reklāmu. Motodoloģiskajā daļā sniegts pētniecības metožu – aptaujas, intervijas un fokusa grupas diskusijas teorētiskais apraksts un pamatojums. Empīriskajā daļā analizēti pētījumā iegūtie rezultāti un izdarīti secinājumi. Atslēgvārdi: Latvijas Tālrunis, Zaļās Lapas, reklāma, komunikācijas kanāls, efektivitāte, auditorijaen_US
dc.description.abstractThe topic of the paper is „The effectiveness and audience perception of the enterprise Latvijas Tālrunis reference book Zaļās Lapas”. The problem of the research – business professionals claim that printed communication channel of the Zaļās Lapas reference book works well, and it is an effective form of advertising, but representatives of advertising industry and customers consider that it is already out of date. The purpose – to explore effectiveness of the reference book Zaļās Lapas using audience perception. Tasks of the paper – to find out whether this type of advertising is effective enough or should they make a difference, considering the development of technology. The theoretical resources are established by the concepts of advertisement. Methodological section describes research methods - surveys, interviews and the theoretical description and justification of the focus group discussions. Empirical part analyses the results of the research and draws conclusions. Keywords: Latvijas Tālrunis, Zaļās Lapas, advertising, communication channels, effectiveness, audienceen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUzņēmuma “Latvijas Tālrunis’’ uzziņu grāmatas "Zaļās Lapas" efektivitāte un uztvere auditorijāen_US
dc.title.alternativeThe effectiveness and audience perception of the enterprise "Latvijas Tālrunis" reference book "Zaļās Lapas"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record