Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorLiepiņa, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:36Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:36Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44519en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22775
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir noskaidrot cilvēku attieksmi pret produktu izvietošanu un produktu izvietošanu konkrētajā seriālā. Pētnieciskā problēma ir tāda, ka mūsdienās reklāma atrodama ne tikai televīzijā, radio vai presē, bet arī filmās un seriālos, kur reklāmdevēji izvieto kādu konkrētu produktu, kas bieži izraisa „aizkaitinājumu” no skatītāju puses. Darba teorētiskajā daļā tiek noskaidrots, kas ir komunikācija, mārketinga komunikācija un produktu izvietošana. Metodoloģiskajā daļā tika izvēlētas divas daļēji strukturētās intervijas, kontentanalīze un aptaujas anketas. Empīriskajā daļā – pētījuma rezultāti. Nobeigumā – tika veikti secinājumi un rezultāti par reklāmas veidu un auditorijas attieksmi pret produktu izvietošanu. Atslēgvārdi: komunikācija, mārketinga komunikācija, produktu izvietošana, „Viņas melo labāk”.en_US
dc.description.abstractThe objective of bachelor thesis is to find out people attitude about product placement in basic and product placement in the specific serie. The issue of research is that nowadays advertisements can be found not only in the television, radio or press, but also in the films and series, product placement often cause frustration to viewers. The thesis in theoretical part defines and explains the concepts of communication, marketing communication and product placement. In the methodological part-2 semi-structured interviews, content analysis and questionnaires. In the empirical part - research results. And as a result of the thesis, are made conclusions and findings based on the results about this kind of advertising and audience attitude. Keywords: communication, marketing communication, product placement, serie “Viņas melo labāk”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleProduktu izvietošana “TV3” seriālā "Viņas melo labāk" kā mārketinga komunikācijas paņēmiensen_US
dc.title.alternativeProduct placement in the “TV3” series "Viņas melo labāk" as marketing communication techniqueen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record