Auto servisa centra "Autofavorīts" mārketinga komunikācijas analīze
Author
Grosberga, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mieriņa, Inta
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek veikta mārketinga komunikācijas analīze auto servisa centram Autofavorīts, kā arī apskatīts auto servisu tirgus laika posmā no 2006. gada līdz 2008. gada maijam. Lai analizētu autoservisa centra mārketinga komunikāciju, secīgi tiks noskaidrots, kā dažādos mārketinga komunikācijas posmus realizē auto servisa centrs Autofavorīts, tiks apkopota informācija par auto servisa centra Autofavorīts mārketinga komunikāciju, analizēta šī mārketinga komunikācija un tiks noskaidrots, kā tā sasaucas ar uzņēmuma mērķiem un mārketinga komunikācijas stratēģiju.
Bakalaura darbā tiek izmantota strukturēta padziļinātā intervija, kas tiek analizēta ar kontentanalīzes metodi. Intervija palīdz atklāt auto servisa centra Autofavorīts mārketinga komunikācijas mērķus un stratēģiju. Darbā tiek arī apskatīti sekundārie dati un veikta sekundāro datu kontentanalīze. Izvēlētā pētījumu metode palīdz analizēt uzņēmuma Autofavorīts komunikāciju un autoservisu tirgu. Gan sekundārie dati, gan papildus pētījuma metode - novērojums ļaus pārliecināties, vai intervijā uzzinātā plānotā Autofavorīts mārketinga komunikācijas stratēģija atbilst reālajai situācijai un kā tieši tiek realizēti uzņēmuma mārketinga komunikācijas mērķi.