Asterisk tehnoloģiju izmantošana Infoline sistēmas izstrādē
Author
Ļimoņina, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Potehins, Vadims
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba pētījuma joma ir atklātā pirmkoda telefonijas platforma Asterisk.
Darba teorētiskais mērķis ir izpētīt Asterisk koncepcijas un piedāvātas iespējas un risinājumus, lai uz to bāzes varētu realizēt automatizētu telefonbanku sistēmu.
Darba praktiskais mērķis ir Infoline sistēmas projektēšana un izstrāde, pielietojot iegūtās zināšanas un prasmes. Infoline ir automātiskais telefona dienests, kas, izmantojot datus, kurus ievada abonents ar tonālu ievadi, maršrutē viņu pa izvēlnēm un ļauj viņam iegūt vajadzīgo informāciju, kura tiek nodota abonentam ar iepriekš ierakstīto balss ziņojumu palīdzību.
Rezultātā Infoline automatizēta uzziņu sistēma tika veiksmīgi realizēta un jau gadu darbojas Norvik bankās Krievijā. The Bachelor’s Paper research area is an open source converged telephony platform Asterisk.
This work’s theoretical purpose is to make a research on Asterisk concepts and provided possibilities and solutions, based on which an automated bank-by-phone system could be implemented.
This work’s practical purpose is to design and develop an Infoline system using gained knowledge and skills. Infoline is a phone automated service that, using the data entered by caller by tonal input, routes the caller through menus and allows him to get necessary information, which is provided to caller by voice messages recorded in advance.
As a result, the automated Infoline information system was successfully implemented and has been working in Norvik bank in Russia for about a year.