Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērikaen_US
dc.contributor.authorOzoliņš, Arnisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:23Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:23Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20486en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23231
dc.description.abstractDarba tēmas izvēle ir saistīta ar būtisku mūsdienu ekonomikas iezīmi - marketinga aktivitāšu un zīmola mijiedarbību. Autors šajā darbā izvirza mērķi noskaidrot starptautiska zīmola atpazīstamības veicinošos faktorus, ir apzinājis zīmola Nike darbību Latvijā, iepazinies ar SIA Sportland mārketinga aktivitātēm un analizējis zīmola izplatību veicinošos pasākumus. Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti uzdevumi: noskaidrot mārketinga vidi un preces izvēli veicinošos faktorus, izpētīt un analizēt zīmola Nike darbību Latvijā. Pētījumā noskaidrots, ka Nike ir populārākais sporta preču zīmols Latvijā un tā kvalitāte ir pamatā pircēju izvēlei iegādāties šī zīmola produktus, preču sortiments pircējus apmierina. Nozīmīgākās SIA Sportland marketinga aktivitātes Nike zīmola atpazīstamības veicināšanā ir darbinieku apmācība, masu pasākumi un sponsorēšana.en_US
dc.description.abstractThe theme is connected with interaction of marketing activities and branding. Author highlights the aim to ascertain the contributing factors of recognising international brand, has studied actions of brand Nike in Latvia, has got acquainted with the marketing activities, has analysed the brand expansion contributing factors. To achieve the aim there were the tasks: to clarify the contributing factors of marketing environment and choice of goods, to study and analyse the performance of Nike brand in Latvia. In the research there has been found out that Nike is the most popular sports brand in Latvia, the quality is the basis for the decision to obtain Nike products, the customers are satisfied. The most important Ltd Sportland marketing activities for the branding of Nike are trainings of employees, mass events, and sponsorship.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleMārketinga pasākumu nozīme starptautiska zīmola atpazīstamības veicināšanai Latvijāen_US
dc.title.alternativeImpact of Marketing Events for the Promotion of International Brand in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record