Vietnes optimizācijas stratēģija meklētājprogrammu reitinga paaugstināšanai
Автор
Grišāne, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Nečvaļs, Nikolajs
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba izvēlētā tēma ir „Vietnes optimizācijas stratēģija meklētājprogrammu reitinga paaugstināšanai” (turpmāk tekstā SEO stratēģija). Maģistra darba mērķis ir izpētīt SEO izmantošanas iespējas vietņu popularizēšanai, reitinga paaugstināšanai un izstrādāt piemērotu SEO stratēģiju konkrētam uzņēmumam.
Vietnes optimizācijas stratēģijas izstrāde meklētājprogrammu reitinga paaugstināšanai ir nozīmīga uzņēmuma reklāmas nodrošināšanai. Pirmkārt, īstenojot SEO stratēģiju tiek nodrošināta vietnes parādīšanās meklētājprogrammu rezultātu pirmajā desmitniekā vai pieciniekā, līdz ar to tā arī ir pieejama potenciālajam klientam. Otrkārt SEO pakalpojumi ir lētāki nekā reklāma radio vai televīzijā, līdz ar to uzņēmuma reklāmas budžeta līdzekļus var novirzīt citām aktivitātēm.
Darba ietvaros autore veic izpēti par vietnes reitinga paaugstināšanas principiem, novērtē SEO pakalpojumu sniedzējus Latvijā un ārzemēs, definē SEO stratēģijas izstrādes darbību kopumu vietnei.
Atslēgas vārdi – SEO pakalpojumi, SEO optimizācija, SEO stratēģija, interaktīvais mārketings, vietnes reitinga paaugstināšana. The theme of Master’ thesis is „Search engine optimization strategy development to elevate site rank” (further SEO strategy). The aim of the paper is to find out use of SEO for site promotion and rank elevation and to develop appropriate SEO strategy for a particular company.
SEO strategy is important for company advertising. Firstly, SEO strategy ensures a site appearance in top ten or top five search results, what means that the site becomes also quickly reachable for potential customers. Secondly, SEO services are cheaper than advertisement on television or radio and a part of company's budget for advertisement activities could be reallocated to other activities.
In frame of this theses the author investigates the site rating promotion principles, assess Latvian and foreign SEO service providers and defines site SEO strategy.
Keywords – SEO services, SEO optimization, SEO strategy, interactive marketing, site rank elevation.