Show simple item record

dc.contributor.advisorNečvaļs, Nikolajsen_US
dc.contributor.authorGrišāne, Lāsmaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:25Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21579en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23246
dc.description.abstractMaģistra darba izvēlētā tēma ir „Vietnes optimizācijas stratēģija meklētājprogrammu reitinga paaugstināšanai” (turpmāk tekstā SEO stratēģija). Maģistra darba mērķis ir izpētīt SEO izmantošanas iespējas vietņu popularizēšanai, reitinga paaugstināšanai un izstrādāt piemērotu SEO stratēģiju konkrētam uzņēmumam. Vietnes optimizācijas stratēģijas izstrāde meklētājprogrammu reitinga paaugstināšanai ir nozīmīga uzņēmuma reklāmas nodrošināšanai. Pirmkārt, īstenojot SEO stratēģiju tiek nodrošināta vietnes parādīšanās meklētājprogrammu rezultātu pirmajā desmitniekā vai pieciniekā, līdz ar to tā arī ir pieejama potenciālajam klientam. Otrkārt SEO pakalpojumi ir lētāki nekā reklāma radio vai televīzijā, līdz ar to uzņēmuma reklāmas budžeta līdzekļus var novirzīt citām aktivitātēm. Darba ietvaros autore veic izpēti par vietnes reitinga paaugstināšanas principiem, novērtē SEO pakalpojumu sniedzējus Latvijā un ārzemēs, definē SEO stratēģijas izstrādes darbību kopumu vietnei. Atslēgas vārdi – SEO pakalpojumi, SEO optimizācija, SEO stratēģija, interaktīvais mārketings, vietnes reitinga paaugstināšana.en_US
dc.description.abstractThe theme of Master’ thesis is „Search engine optimization strategy development to elevate site rank” (further SEO strategy). The aim of the paper is to find out use of SEO for site promotion and rank elevation and to develop appropriate SEO strategy for a particular company. SEO strategy is important for company advertising. Firstly, SEO strategy ensures a site appearance in top ten or top five search results, what means that the site becomes also quickly reachable for potential customers. Secondly, SEO services are cheaper than advertisement on television or radio and a part of company's budget for advertisement activities could be reallocated to other activities. In frame of this theses the author investigates the site rating promotion principles, assess Latvian and foreign SEO service providers and defines site SEO strategy. Keywords – SEO services, SEO optimization, SEO strategy, interactive marketing, site rank elevation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleVietnes optimizācijas stratēģija meklētājprogrammu reitinga paaugstināšanaien_US
dc.title.alternativeSearch engine optimization strateqy development to elevate site ranken_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record