Latvijas Republikas ministriju publiskā komunikācija un to iespējas sociālajos medijos
Author
Vilkaušs, Viktors
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Seimuškāne, Lilita
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir “Latvijas Republikas ministriju publiskā komunikācija un to iespējas sociālajos medijos”. Nepieciešamība veikt ministriju publiskās komunikācijas sociālajos medijos analīzi rodas, jo sociālie mediji kļuvuši par mūsdienu sabiedrības dzīves neatņemamu sastāvdaļu un tiešā veidā skar Valsts pārvaldi.
Darba mērķis bija uzzināt kā ministriju pārstāvji darbojas sociālajos medijos, sabiedrības viedokli par šo procesu un neatkarīgu ekspertu secinājumus un ieteikumus par esošo situāciju.
Teorētiskajā daļā tiek apskatīti sociālo mediju jēdzieni, raksturojumi, to loma Latvijā un pasaulē kā arī to lietošanas tendences. Praktiskā daļa orientēta uz darba gaitā iegūto datu no anketām un intervijām apkopojumu, analīzi kā arī ieteikumu izstrādi.
Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām (73 lapām), 9 attēliem, 2 tabulām, 4 pielikumiem, secinājumiem un priekšlikumiem.
Atslēgvārdi: sociālie mediji, komunikācija, valsts pārvalde, ministrijas. The theme of the master’s work is “Public communication and opportunities of ministries of the Republic of Latvia within social media” The necessity to do the analysis of the public communication of departments in the social media is, because the social media nowadays has become an integral part in everyday life and is directly affecting the state administration.
The aim of the work was to find out how the workers of departments are working in social media, what is the opinion of the society about this process and the conclusions and suggestions of independent experts about the existing situation.
In the theoretical part terms and descriptions about the social media, their role in Latvia and world, and tendencies of their usage are examined. The practical part is oriented on the summary of data and questionnaires and output of suggestions which were obtained in the process of work.
The master work consists of introduction, 3 sections (73 pages), 9 images, 2 tables, 5 supplements, conclusions and suggestions.
Key words: social media, communication, state administration, ministries.