• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma mārketinga stratēģijas izveide

Thumbnail
View/Open
303-23219-Silups_Reinis_rs08199.pdf (1.627Mb)
Author
Silups, Reinis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Karnups, Viesturs Pauls
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Silups R. Uzņēmuma mārketinga stratēģijas izveide: Diplomdarbs. -Rīga, LU, Ekonomikas un Vadības fakultāte, Starptautisko ekonomisko attiecību katedra.- 2013. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta, kā arī no pielikumiem. Pirmajā daļā tiek raksturoti mārketinga teorētiskie aspekti, kā arī apskatīta mārketinga stratēģijas nozīmība uzņēmuma konkurētspējas nodrošināšanā. Otrajā daļā raksturota Eiropas valstu pieredze selekcionēto kārklu audzēšanā, kā arī apskatīta Latvijas pieredze šajā jomā. Trešajā daļā veikts pētījums, kurā izstrādāta uzņēmuma SIA „Latsalix” mārketinga stratēģija, balstoties uz uzņēmuma misijas noteikšanu, mērķu formulējumu, kā arī iekšējās un ārējās vides analīzi. Darba apjoms ir 55 lpp. bez pielikumiem. Tas satur 19 attēlus, 2 tabulas, 3 pielikumus un ir tapis, izmantojot 28 literatūras avotus.
 
Silups R. Marketing strategy for companies: The diploma project. - Riga, University of Latvia, Faculty of Economics and Management, International Economic Relations Department. – 2013. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals, bibliography and list of sources as well as attachments. The first part describes the theoretical aspects of marketing, and marketing strategy for the importance of business competitiveness. The second part describes the experience of European countries willow cultivation, as well as Latvian experience in this field. The third part consists of research data, which is based on the determination of the company's mission, statement of objectives, as well as internal and external environmental analysis. Obtained results has been used to develop company’s "Latsalix" marketing strategy. The diploma project has 55 pages, 2 tables, 19 figures, 3 attachments and 28 literature references.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23286
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV