Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorJagubkova, Daceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:38Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:38Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29024en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23348
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums: „Jaunā Rīgas teātra zīmola atpazīstamības attīstīšana”. Darba autore: Dace Jagubkova, LU, 2013. Darba mērķis: Izpētīt Jaunā Rīgas teātra zīmola atpazīstamību un novērtēt atpazīstamības attīstīšanas iespējas. Darbam ir trīs daļas. Pirmajā - teorētiskajā daļā tiek apskatītas nostādnes par zīmola būtību. Otrā ir analītiskā daļa, kur tiek apskatīts un analizēts Jaunā Rīgas teātra zīmols, tā atpazīstamības veidošanās iemesli. Trešā – empīriskā daļa ietver kvalitatīvo pētījumu, konkrētāk anketēšanas metodi par Jaunā Rīgas teātra zīmola tēlu, produktu un komunikāciju ar patērētāju, kā arī zīmola attīstības iespēju novērtējumu. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Darba apjoms ir 100 lpp, tas satur 5 tabulas un 29 attēlus, klāt tam pievienoti 6 pielikumi. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmola atpazīstamība, zīmola attīstīšana, zīmols kultūras nozarēen_US
dc.description.abstractThe topic of the master's thesis: "The New Riga Theatre brand recognition’s development." The author: Dace Jagubkova, LU, 2013 Objective of the study: To study The New Riga Theatre brand recognition and possibility of recognition’s development. The paper has three chapters. The first one is the theoretical part of the study, where the brand essence is discussed. The second chapter is the analytical part, where the brand of The New Riga Theatre is being reviewed and analyzed, and the formation of the causes of recognition is discussed. The third one is the empirical part that presents the qualitative research, in particular the questionnaire method for the New Riga Theatre brand image, product, and communication with the consumer, as well as assessment of the brand development possibilities. The summary draws the conclusions and presents the proposals. The master’s theses have 100 pages; it consists of 5 tables and 29 charts, with added 6 appendices. Keywords: brand, brand ren_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleJaunā Rīgas teātra zīmola atpazīstamības attīstīšana.en_US
dc.title.alternativeThe New Riga Theatre brand recognition's development.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record