Show simple item record

dc.contributor.advisorBuševica, Regīnaen_US
dc.contributor.authorKārkliņš, Robertsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:39Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:39Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29124en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23353
dc.description.abstractDiplomdarba darba tēma – „Uzņēmuma vietnes e-komercijas attīstības iespējas un analīze”. Diplomdarba darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma interneta vietni, norādīt uz tās trūkumiem un sniegt konstruktīvus priekšlikumus interneta vietnes uzlabošanai , lai tā varētu sekmīgāk reklamēt uzņēmumu un tā sniegtos pakalpojumus interneta vidē. Diplomdarba darba pirmajā nodaļā autors apskata un apkopo elektroniskās komercijas un SEO optimizācijas teorētiskos aspektus. Otrajā nodaļā darba autors veic Selvabuve.lv izpēti un analīzi. Trešajā nodaļā darba autors sniedz dažādus priekšlikumus interneta vietnes sekmīgai nākotnes attīstībai. Diplomdarbā ir 3 nodaļas, 72 lapaspuses, 19 tabulas un 14 attēli. Darba nobeigumā autors ir izstrādājis un sagatavojis secinājumus un priekšlikumus. Atslēgas vārdi – elektroniskā komercija, SEO optimizācija, Selvabuve.lv analīze.en_US
dc.description.abstractThe title of the Diploma Thesis is „Company web site e-commerce development opportunities and analysis”. The aim of the paper is to analyze company web site, find it`s weak sides and give constructive recommendations for web site improvement in order to successfully promote the company and its services. In the first chapter the author examines and summarizes theoretical aspects of electronic commerce and SEO optimization. In the second chapter, the author studies and analyzes Selvabuve.lv website. In the third chapter, the author provides a variety of suggestions for successfull Selvabuve.lv website future development. The thesis consists of 3 chapters, 72 pages, 19 tables and 14 figures. At the end of the thesis author has prepared and written conclusions and recommendations. Keywords – e-commerce, SEO optimization, Selvabuve.lv analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma vietnes e-komercijas attīstības iespēju analīzeen_US
dc.title.alternativeCompany web site e-commerce development opportunitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record