Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorKuryłowicz, Dianaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:40Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:40Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29415en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23366
dc.description.abstractŠī darba galvenais termins ir biznesa ētika un ar to saistītie ētiskie jautājumi. Temāts šobrīd ir aktuāls, jo cilvēks attīstas, kad primītīvas vajadzības ir apmierinātas rodas vēlme pēc iekšējam, morālam vajadzībam. Šobrīdēja situācijā to var redzēt pēc klienta vēlmes saņemt pie produktiem arī tā saucamo pievienoto vērtību. Tāpec izvēloties produktu paterētājs domā ne tikai par saviem ieguvumiem ko iegūst no produkta, bet arī par uzņēmuma reputāciju, un kā tas var ietekmēt viņu kā klientu. Darba mērķis ir salīdzināt Latvijas un Norvēģijas valstu biznesa ētikas tendences, rezultatā iegūt informāciju par sabiedrībā valdošiem uzskatiem. Darba autore ir izvirzījusi sekojošus darba uzdevumus: izpētīt un izanalizēt uzņēmumus Latvijā un Norvēģijā, ka arī vispārīgo situāciju valstī biznesa ētikas jomā. Pētījuma objekts ir Latvijas un Norvēģu uzņēmumi un iedzīvotāju attieksme pret bizness ētiku. Pētījums hipotēze: „Norvēģijā biznesa ētikas līmenis ir augstāks nekā Latvijā”. Izmantotās metodes: Literatūras un citu izmantojamo avotu analīze, kvantitatīva petījuma metode: interneta aptauja.en_US
dc.description.abstractKey term in this work is business ethics and related ethical issues. This term is in topic now because world progress is developing. Corporation competition is going up, customers wanted not only gets products, but wanted to have product addet value too. Customers think not only about products he wanted to buy, but also choose company with high reputation and ethical standarts and they are thinking how company reputation can affect them. Company which have bad ethical reputation couldn’t be competitive in our world. Work aims is to compare differents in Latvian and Norwegian national trends and leading opinion in society about business ethics. The author has set the following tasks: researching and analyzing Latvian and Norwegian companies, as well as the overall situation in the country in the field of business ethics. The object of research is Latvian and Norwegian companies and the general attitude about business ethics. Hypothesis: "Norway business ethics level is higher than the in Latvia". The methods used in work are : literature and other sources analysis and quantitative research method method: online survey.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleBiznesa ētika Latvijā un Norvēģijā: salīdzinošas tendencesen_US
dc.title.alternativeBusiness ethics in Latvia and Norway: compare tendencesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record