Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorGrunde, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:42Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:42Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31009en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23379
dc.description.abstractDarba mērķis ir raksturot mobilo mārketingu un tā attīstības iespējas vienā no Latvijas vadošajām komercbankām - Parex bankā A/S, analizēt mārketinga attīstības procesu kopumā un atklāt elektroniskās vides iespējas mārketinga jomā, kā arī salīdzināt mobilo biznesu pasaules un Latvijas tirgos. Darbā ir izmantots autores veikts pētījums par Latvijas iedzīvotāju zināšanām, vēlmēm un vajadzībām attiecībā uz mobilo mārketingu. Tāpat papildus ir iekļauti 16 attēli un 3 tabulas, kas ļauj salīdzināt un analizēt mobilā mārketinga priekšrocības un iespējas metodes ieviešanai uzņēmumā. Kā praktiskais piemērs, darbā ir analizēta Parex bankas iespēja ieviest un attīstīt mobilo mārketingu kā savas reklāmas līdzekli un mārketinga metodi, kas piesaistītu jaunus klientus, veidotu lojalitāti esošajos un popularizētu bankas tēlu sabiedrībā.en_US
dc.description.abstractThe target of this composition was to describe the mobile marketing and its possibilities and advantages to start doing it in the company, and also study possible problems and barriers, that could stop this start. In this composition there was made a customer conduction of an opinion poll and special interviews with the specialists that help very much in further analyses. To reach the target author analyzed the role of the marketing in effective business development that includes review of different marketing strategies, direct marketing and its specific impact in bank sector. Also author characterized the role of electronic business in today’s marketing with analyses of electronic and mobile commerce. And finally author study the significance of the mobile marketing in today’s business that forecast wide company’s characterization, mobile marketing potential and main directions of facilities of that. Also in the end author study essential problems and barriers and find a solution to solve it.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMobilā mārketinga attīstības iespējas Parex bankā A/Sen_US
dc.title.alternativeDevelopment opportunities of mobile marketing in Parex banken_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record