Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorObuhova, Ksenijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:45Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:45Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33732en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23402
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Globālo zīmolu veidošana un attīstība”. Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz zīmolu vadības teorijas pamatā, izstrādāt priekšlikumus Milupa zīmola atpazīstamības veicināšanas pasākumiem Latvijā. Darba uzdevumi ir noteikti atbilstoši izvirzītajam mērķim. Darbā ir trīs nodaļas – teorētiskā nodaļa, bērnu pārtikas nozares specifikas raksturojums un iedzīvotāju aptaujas par Milupa zīmola atpazīstamību izvērtējums. Bakalaura darbs un autores izstrādātie priekšlikumi būs praktiski pielietojami SIA Nutricia darbiniekiem un vadībai, pieņemot lēmumus, kas saistīti ar zīmola Milupa atpazīstamības līmeņa palielināšanu. Bakalaura darba izstrādei ir izmantoti 44 informācijas avoti, tā apjoms - 66 lappuses, izmantoti 16 attēli, 2 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: globālie zīmoli, attīstība, zīmolu atpazīstamība, aptauja, Milupaen_US
dc.description.abstractThe topic of bachelor’s thesis is ‘’The establishment and development of the global brands’’. The aim of bachelor’s thesis is to develop proposals for Milupa brand awareness promotion activities in Latvia based on brand management theory. Paper tasks are defined according to it’s goal. The paper consists of three parts - theoretical part, specific characteristics of baby food sector and people survey regarding Milupa brand awareness evaluation. Bachelor thesis and authors proposals could be practically used by Nutricia Ltd employees and it’s managers in taking decisions related to increasing the level of Milupa brand awareness. Bachelor thesis is based on 44 literature sources and consists of 66 pages, including 16 pictures, 2 tabs and 3 appendixes. Key words: global brands, brand awareness, development, questionnaire, Milupaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleGlobālo zīmolu veidošana un attīstībaen_US
dc.title.alternativeThe Establishment and Development of the Global Brandsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record