Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorBandere, Ingunaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:46Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:46Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34053en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23409
dc.description.abstractMaģistra darba „Zīmola loma augstākās izglītības tirgū Latvijā” izstrādi ir noteikusi pašreiz aktuālā augstākās izglītības tirgus situācija, kas ir likusi paskatīties uz augstskolām no cita redzespunkta. Darba mērķis ir izpētīt zīmola lomu un attīstības tendences augstākajā izglītībā Latvijā. Darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Tiek aplūkota zīmola mārketinga komunikācija, kā arī asociāciju veidošana, zīmola pozicionēšana tirgū un zīmola stratēģiju veidi un izstrāde. Autore apskata populārākās Latvijas augstākās izglītības iestādes, to zīmola elementus, sortimentu un komunikāciju ar patērētājiem. Praktiskā daļa ietver kvantitatīvā pētījumu aprakstu un analizēti apkopotie un iegūtie dati. Atslēgas vārdi: augstākās izglītības zīmols, atpazīstamība, mārketinga komunikācija. Maģistra darba apjoms ir 93 lpp, 12 tabulas, 15 attēli, 8 pielikumi.en_US
dc.description.abstractMaster's thesis subject „The role of brand in higher education market in Latvia” has been dictated by current situation in higher education market, which led to take a look to high-schools from another angle. The goal of the thesis is to explore brand role and development tendency in Latvian higher education. Thesis consists of 3 parts - theoretical, methodological and empirical. Author is analyzing most popular high schools in Latvia, their brand elements, assortment and communication to consumers. There is an insight about brand marketing communication, as well set-up of associations, brand positioning in the market and types of branding strategies and development. Practical part includes description of quantitative research and analysis of collected data. Key words: brand in higher education, awareness, marketing communication. Volume of master thesis is 93 pages, 12 tables, 15 images, 8 annexesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola loma augstākās izglītības tirgū Latvijā.en_US
dc.title.alternativeThe role of brand in higher education market in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record