Mārketinga stratēģijas plānošanas pilnveidošana uzņēmumā SIA"Rembis"

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Autors: Romualds Urbāns Darba nosaukums: Marketinga stratēģijas plānošanas pilnveidošana uzņēmuma SIA „Rembis” Zinātniskais vadītājs: Dr.oec.prof. Andris Deniņš Darba mērķis bija izpētīt, izanalizēt un pilnveidot uzņēmuma SIA „Rembis” stratēģiju un darbību virtuves mēbeļu tirgū. Darba uzdevumi: -Izskatīt marketinga stratēģiskās plānošanas uzdevumu, kā arī tās galvenās metodes un virzienus -Izanalizēt firmas „Rembis” marketinga vidi -izanalizēt konkurentu marketinga vidi -Veikt biznesa portfeļa analīzi -Pilnveidot marketinga stratēģiju Marketinga stratēģija ir būtiskais uzņēmuma vadības instruments, kas sastāv no cenu veidošanās, sortimenta un preces kvalitātes stratēģijām, preces virzīšanas tirgū stratēģijām, kā arī visizdevīgāko tirgus segmentu noteikšanas stratēģijas.
The author: Romualds Urbāns The name of the research paper: Improvement of SIA „Rembis” marketing strategy planning The scientific adviser: Dr.oec.prof. Andris Deniņš The aim of the research was to examine, analyse and improve the strategy and activities of SIA „Rembis” on the market of kitchen furniture. The posed tasks: -To examine the task of marketing strategic planning, as well as its main methods and trends -To analyse the marketing environment of SIA „Rembis” -To analyse the marketing environment of its rivals -To make an analysis of business portfolio -To improve the marketing strategy Marketing strategy is an important tool of enterprise administration that consists of strategies of price formation, range of goods and quality of goods, strategies of goods promotion to the market, as well as strategies of determining the most profitable market segments.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By