Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margaritaen_US
dc.contributor.authorAndermanis, Agrisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:51Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:51Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38821en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23451
dc.description.abstractMaģistra darbā „Kultūras ietekme uz eksporta stratēģiju pārtikas rūpniecībā Brazīlijas un Apvienoto Arābu Emirātu tirgos” tiek pētīti Latvijas pārtikas rūpniecības realizācijas apjomi ārējos tirgos, ārējo tirgu kultūra kā stratēģijas drauds un kultūras ietekme uz uzņēmumu stratēģiju ārējos tirgos. Tiek apskatīti Brazīlijas un Apvienoto Arābu Emirātu tirgus piemēri. Tiek izvirzīts mērķis noskaidrot, vai kultūra ir drauds uzņēmumu stratēģijām, apgūstot ārējos tirgus, un šo draudu ietekme uz Latvijas pārtikas rūpniecības produktu realizāciju ārējos tirgos. Darba hipotēze ir: Latvijas pārtikas rūpniecības uzņēmumu stratēģijas ietekmē ārējo tirgu draudi. Darbā izvirzītā hipotēze ir apstiprināta Maģistra darbs sastāv no 86 lapām, 17 tabulām, 6 attēliem, 2 pielikumiem un 46 literatūras un informācijas avotiem. Atslēgvārdi: eksports, pārtika, stratēģija, kultūra, ietekme, Brazīlija, Apvienotie Arābu Emirāti.en_US
dc.description.abstractMaster thesis „Impact of culture on a Brazil and United Arab Emirates export markets in a food industry” investigates Latvian food industry volumes in a export markets, export market cultural behavior as a threat on a export strategy an impact on a strategy. In a practice used Brazilian and United Arab Emirates markets. Objective of master thesis is to find out is realy cultural issues a threat for comapany strategies in a external markets and what impact cultural threats make in a Latvian food industry export. Hypothesis of master thesis is: Strategies of companies in Latvian food industry is impacted by cultural threats in export markets. During research hypothesis has been approved Master thesis consists of 86 pages, 17 tables, 6 pictures, 2 appendixes and 46 literature and information sources. Keywords: export, food, strategy, culture, impact, Brazil, United Arab Emirates.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKultūras ietekme uz eksporta stratēģiju pārtikas rūpniecībā Brazīlijas un Apvienoto Arābu Emirātu tirgosen_US
dc.title.alternativeImpact of culture on a Brazil and United Arab Emirates export markets in a food industryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record