Negatīvo notikumu ietekme uz zīmola tēlu (kā piemērs-"Maxima" veikalu tīkls)
Author
Skudra, Marianna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Karnups, Viesturs Pauls
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir par veikalu tīklu „Maxima”. Maģistra darba autores mērķis bija izpētīt situāciju ar uzņēmuma zīmola tālāko attīstības tendenci un noskaidrot, kā traģiskais notikums ietekmēja pētāmo uzņēmumu ekonomikas jomā. Pirmajā nodaļā ir apskatīta teorija. Otrajā nodaļā tika pētīti starptautiskie gadījumi un to sekas. Trešā nodaļa ietver pētījumu par iedzīvotāju attieksmi par veikalu tīklu „Maxima” Latvijā un Igaunijā, kā arī noskaidrots Lietuvas iedzīvotāju viedoklis. Maģistra darba noslēgumā tika noskaidrota hipotēzes atbilstība reālai situācijai.
Atslēgvārdi: Maxima, mārketings, notikums, veikalu tīkls, eksports, uzņēmējdarbība The subject of the Master’s thesis is about retail chain ‘Maxima’. The purpose of the author of the master’s thesis is to examine the further development of the trademark and learn how the tragic event has affected the studied enterprise in the field of economics. The first chapter deals with the theory. The second chapter examines international events and their consequences. The third chapter contains a research of the attitudes of Latvians and Estonians towards retail chain ‘Maxima’, as well as Lithuanians’ opinion has been studied out. The final chapter of the Master’s thesis explores the hipothesis’ compliance with the actual situation. Key words: Maxima, marketing, event, retail chain, export, business