Neformālās izglītības iestādes "Mācību centra Q" pilnveide, pielietojot LVS ISO 29990:2011.
Автор
Anspoka, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņš, Gundars
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
„Neformālās izglītības iestādes „Mācību centra Q” pilnveide, pielietojot LVS ISO 29990:2011 prasībām” darba mērķis ir izstrādāt pilnveides ieteikumus mācību centram Q, balstoties uz veikto ārējās vides analīzi un mācību centra analīzi, atbilstoši standarta LVS ISO 29990:2011 „Apmācību pakalpojumi neformālāi izglītībai un profesionālajai sagatavošanai. Pamatprasības pakalpojumu sniedzējiem” prasībām. Mērķa izpildei veikta ārējās vides analīze, izmantojot PEST metodi, mācību centra pašvērtējuma analīze un procesu analīze, ietverot iekšējās vides faktoru analīzi. Balstoties uz iepriekš aprakstīto pētījumu, autors ir formulējis uzņēmuma misiju, vīziju un vērtības, saskaņā ar kuriem ir izstrādāti priekšlikumi mācību centra pilnveidei. The aim of the master thesis „The improvement of non-formal learning provider „Learnign center Q” applying LVS ISO 29990:2011” is to develop recommendations for Learning center Q improvement, which are based on analysis of the external environment components and learning centre analysis according to the international standart ISO 29990:2010 „Learning services for non-formal education and training. Basic requirements or service providers”.
In order to reach the objective, the externl environment analysis was made using PEST method, a self-assessment analysis for learnign center and the process analysis, with included internal environmental factors. Based on the research, the author has formulated the company’s mission, vision and values, according to which are made recomendations for Learning centre Q improvement.