Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorBukarts, Robertsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:10Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:10Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45314en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23587
dc.description.abstractDarba mērķis- pamatojoties uz pircēju rīcības teorētiskām atziņām un pircēju aptaujas rezultātiem ,izpētīt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus ,izvēloties mobilos telefonus, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai . Darbs sastāv no 3 nodaļām .Pirmajās divās nodaļās autors raksturojis teorētiskās atziņas par pircēju rīcību un to ietekmējošiem faktoriem ,kā arī mārketinga komunikāciju ietekmi uz pircēju rīcību. Praktiskajā daļā autors analizēs mobilo telefonu pircēju aptauju .Darba beigās izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Darbs sastāv no 61 lpp. tajā ir 25 attēli , tabulu nav un 1 pielikums. Atslēgvārdi :pircēju rīcība ,ietekmējošie faktori, mobilie telefoni.en_US
dc.description.abstractThe purpose - based on the theory provided insights on consumer behavior and customers surveys results , is to explore the factors that impact on consumer behavior when choosing a mobile phone, identify gaps and make proposals for their elimination. The Bachelor paper consists of three chapters. In the first two chapters the author described the theoretical aspects of buyer behavior and the factors influencing it, as well as marketing communications impact on buyer behavior. In the practical part the author analyses the survey of mobile phone buyers. At the end are conclusions and proposals. The paper contains 61 pages. It includes 25 images and 1 annex. Keywords: consumer behavior, influencing factors, mobile phonesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties mobilos telefonusen_US
dc.title.alternativeFactors that influence to consumer behavior by choosing mobile phonesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record