Now showing items 1-7 of 7

    • Mācību disciplīna kā pusaudžu attieksmes izpausme pret mācībām 

      Daniela, Linda (Latvijas Universitāte, 2009)
      Mūsdienās skolotājam galvenais uzsvars darbā ar nepieņemamas darbības novēršanu liekams uz pozitīvas attieksmes pret mācībām veicināšanu, pašregulētas mācību darbības veicināšanu un sociālo konvenciju pieņemšanu sadarbībā ...
    • Podologu karjeras vadības prasmju attīstība studiju procesā 

      Saulīte, Mārīte (Latvijas Universitāte, 2019)
      Mārītes Saulītes promocijas darbs pedagoģijā, augstskolas pedagoģijas apakšnozarē ,,Podologu karjeras vadības prasmju attīstība studiju procesā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas ...
    • Pusaudžu matemātiskās kompetences veidošanās 

      Vorobjovs, Aleksandrs (Latvijas Universitāte, 2021)
      Promocijas darbs ir veltīts pusaudžu matemātiskās kompetence veidošanās procesam. Tā mērķis ir izpētīt pusaudžu matemātiskās kompetences būtību un izstrādāt teorētiski pamatotu pusaudžu matemātiskās kompetences veidošanās ...
    • Pusaudžu mācību sasniegumus veicinoša mācību vide 

      Šūmane, Ilze (Latvijas Universitāte, 2012)
      ANOTĀCIJA. Ilzes Šūmanes promocijas darbs pedagoģijas zinātnē skolas pedagoģijas apakšnozarē ”Pusaudžu mācību sasniegumus veicinoša mācību vide” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas ...
    • Vidusskolēna literārās kompetences veidošanās 

      Skalberga, Anita (Latvijas Universitāte, 2013)
      Anotācija. Anitas Skalbergas promocijas darbs „Vidusskolēnu literārās kompetences veidošanās” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļā asociētās profesores Dr. ...
    • Vidusskolēnu caurviju prasmes matemātikas mācībās 

      Lāma, Gatis (Latvijas Universitāte, 2024)
      Gata Lāmas promocijas darbs sociālo zinātņu nozares skolas pedagoģijas apakšnozarē “Vidusskolēnu caurviju prasmes matemātikas mācībās” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes ...