Search
Now showing items 1-4 of 4
Latvijas nelegālā bezakcīzes alkohola aprite
(Latvijas Universitāte, 2014)
Promocijas darba mērķis ir izpētīt Latvijas nelegālā bezakcīzes alkohola aprites struktūru un patēriņa struktūru, novērtēt nelegālā alkohola īpatsvaru kopējā alkohola apritē un sniegt ieteikumus Latvijas tautsaimniecības ...
Eiropas Savienības CO2 emisijas kvotu tirdzniecības sistēma un Latvijas tautsaimniecības ilgtspējīga attīstība
(Latvijas Universitāte, 2013)
Promocijas darba mērķis ir, balstoties uz datiem par Eiropas Savienības Emisijas kvotu tirdzniecības sistēmas (ES ETS) darbību Latvijā un ES ETS integrētību Latvijas tautsaimniecības politikā, mikro un makro līmenī izpētīt ...
Inovācijas Baltijas valstīs un to ietekmējošie faktori
(Latvijas Universitāte, 2014)
Zinātne, tehnoloģijas un inovācijas veido bāzi ekonomikas izaugsmei,
orientējoties uz augstākas pievienotās vērtības produktu radīšanu. Promocijas darba
ietvaros tiek novērtētas cilvēkkapitāla, valsts finanšu atbalsts ...
Mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana un virzīšana tirgū, izmantojot mārketinga instrumentus interneta vidē
(Latvijas Universitāte, 2012)
ANOTĀCIJA.
Ikviena uzņēmuma mērķis ir attīstīties un paaugstināt savu konkurētspēju, bet metodēm,
kuras izvēlas lielie un samērā nelielie uzņēmumi, jābūt atšķirīgām. Arī mārketinga aktivitātes
mainās atkarībā no ...