dc.contributor.advisor | Kramiņa, Ingrīda | en_US |
dc.contributor.author | Starceva, Ruslana | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:25:34Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:25:34Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 14308 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24001 | |
dc.description.abstract | Dotais bakalaura darbs pēta interneta lietošanu studentu vidū. Mūsdienās internetam ir liels informācijas spēks un liels avotu klāsts. Internets ir vērtīgs palīglīdzeklis, kas var palīdzēt ne tikai studijās, bet arī pētījumos un darbā. Tiek uzskatīts, ka internets azvietoja avīzes, žurnālus un televīziju. Šī pētijuma mērķis ir noteikt kādā veidā internets palīdz studentiem mācībās. Pētnieciskajā darbā izmantotās metodes ietver teorētiskas un empīriskas pētījuma metodes. Teorētiskās pētījuma metodes ietver attiecīgās literatūras studijas grāmatu pētīšanu, summējošo analīzi par izvēlētajām teorijām. Empīriskās pētījuma metodes ietver – aptauju pētījumu un analīzi, mācību metožu analīzi. Pētījuma rezultāti ietver interneta aspektus, kuri parāda, ka internets ir labs palīglīdzeklis valodu apgūšanā. Rezultātā internets padara valodu mācības interaktīvas, un interesantas, šādā veidā studenti ir motivēti mācīties un uzlabot valodu kuru tie mācās.
Atslēgvārdi: Internets, Meklētājprogramma, Izglītība no attāluma, Internets klases telpā. | en_US |
dc.description.abstract | The present bachelor thesis presents research in the internet usage. Nowadays the internet or World Wide Web provides great informational power and an immense number of resources. This beneficial tool can be helpful in studies, work and research. Students can improve their studies with the help of the internet. They can choose the internet to study at home or in the classroom. The goal of this research is to find and explore the role of the internet as a teaching tool in language studies. The main methods of research include the theoretical and empirical research methods. Theoretical research methods used, were – library research, summative analysis of the theories selected for the research. Empirical research methods contain – survey of the questionnaires, selective analysis of the teaching aids chosen. The results of the research present the reader with new aspects of the internet applied as a teaching tool in language studies. Consequently, internet generates language class to be interactive; thus, students are motivated to study and improve the knowledge of the target language.
Key words: Internet, Search engines, Distance education, Classroom activities. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Filoloģija | en_US |
dc.title | Internets kā mācību līdzeklis valodu studijās | en_US |
dc.title.alternative | Internet as a Teaching Tool in Language Studies | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |