Spēļu metodes pielietojums vācu valodas vārdu krājuma apguvē
Author
Komarovska, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Cīrulis, Kārlis
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
„Mēs nebeidzam spēlēties, jo kļūstam veci.
Mēs kļūstam veci, jo beidzam spēlēties”
(teiciens)
Arvien aktuālākas ir diskusijas par efektīvākām svešvalodas apguves metodēm. Lai gan ir pētījumi, kas ievieš jauninājumus svešvalodu mācību metodēs, praksē ne vienmēr tās tiek pielietotas. Darbs ir veltīts tēmai ‘’svešvalodu apguve ar spēļu metodes palīdzību’’.
Bakalaura darba mērķis ir pierādīt spēļu metodes efektivitāti, apgūstot vācu valodas leksiku. Šeit tiek minēti arī konkrēti spēļu piemēri, kas var tik iesaistīti svešvalodu stundās.
Šā darba ietvaros ir veikts neliels pētījums, kura procesā radušās grūtības un dažādi faktori tiek tuvāk apskatīti.
Pētījuma rezultāti skaidri nepierāda spēļu metodes efektivitāti, taču tas liecina par to, cik kompleksa šī joma izrādās var būt.
Atslēgvārdi: spēles svešvalodu apguvei, didaktiskās spēles, didaktiskās rotaļas, vācu valodas apguve, vārdu krājuma apguve „We don’t stop playing because we get old.
We get old because we stop playing”
(common saying)
There are actual discussions about how to learn a foreign language through more effective methods. Even if there are researches about new methods of learning a foreign language not always they are really involved in every day foreign language lesson. This thesis is about how to learn a foreign language through Recreational Linguistics.
The aim of this thesis is to prove the effectiveness of acquisition of German vocabulary through Recreational Linguistics. Here are mentioned also some real game examples, that can be used for German language class.
A small research is made and within it’s process some problems and factors were constated which will be more shown.
Thus the results of this research don’t show clearly the effectiveness of game method, they show the complexity of this scope of linguistics.
Key-words: Recreational linguistics, game method, acquisition of German