Show simple item record

dc.contributor.advisorTabuns, Aivarsen_US
dc.contributor.authorGrass, Naurisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:55Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:55Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12217en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24490
dc.description.abstractDatorspēlētāju sociālā pētniecība pēdējos gados pasaulē strauji pieaug. Latvijā situācija ir savādāka. Šā pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas datorspēlētājiem – ko, cik ilgi un kā viņi spēlē. Šim nolūkam tika izmantota kvantitatīva interneta aptauja. Rezultātu apkopojums veido latviešu datorspēlētāju raksturojumu. Teorētiskajai pieejai izmantoti starptautisku pētījumu rezultāti. Atslēgas vārdi: datorspēlētāju sociālā izpēta, datorspēles, jauniešien_US
dc.description.abstractSocial research of computer gamers in world has grown rapidly in recent years. In Latvia the situation is different. The goal of this research is to obtain information about computer gamers in Latvia – what, how long and how they are playing. Quantitative internet survey was used in order to achieve this goal. The summary of results gives insight into Latvian gamer characteristics. For theoretical approach international research results are deployed. Key words: social research of computer gamers, computer games, youthen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleJauniešu datorspēlētāju paradumien_US
dc.title.alternativeYouth's Computer Gamer Habitsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record