Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorMeldere, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:02Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15832en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24524
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: „Emocionālo elementu un instrumentu pielietošanas prakse CSDD sociālajā mārketingā (2001-2010)” tika izvēlēta, lai tās robežās analizēt dažādu emociju pielietošanu CSDD sociālā mārketingā – sociālās reklāmas kampaņās. Bakalaura darbā tika apskatīts kā dažādu emocionālo paņēmienu maiņa CSDD sociālā mārketingā palīdz veiksmīgāk uzrunāt auditoriju un sekmēt auditorijas rekomendējamas uzvedības pieņemšanas procesu. Bakalaura darba mērķis ir saprast, kāpēc CSDD izmanto dažādu emociju pieejas sociālā mārketinga, kā Pasaulē un Latvija notiekošie ekonomiskie un politiskie procesi ietekmē konkrētas emocionālas pieejas izvēli, kā arī sabiedrības reakciju uz CSDD sociālā mārketinga pasākumiem kopumā un emocionālām reklāmas kampaņām.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor’s dissertation theme: “Usage of emotional element and instrument in CSDD social marketing (2001-2010)” is chosen to analyze usage of different emotions in CSDD social marketing – social advertisements. In these dissertation will be observed different emotion appeal change in CSDD social marketing in order to motivate auditoria and to succeed in the process of public attitude change. The dissertation purpose is to understand, why CSDD use different emotional appeals in its social marketing and also how World’s and Latvia’s economical and political processes influence choice of concrete emotional appeal, and also society’s reaction to CSDD social marketing campaigns in general and to emotional advertising campaigns.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleEmocionālo elementu un instrumentu pielietošanas prakse CSDD sociālajā mārketinga (2001 - 2010)en_US
dc.title.alternativeUsage of emotional element and instrument in CSDD social marketing (2001 - 2010)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record