Sabiedrisko attiecību nozīme un realizācija Latvijas Universitātes Sporta Servisa centrā
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
N/A
Abstract
Darba nosaukums ir „Latvijas Universitātes sabiedrisko attiecību nozīme un realizācija Sporta Servisa centrā”.
Pētījuma teorētiskā bāze ir veidota uz tādu autoru kā T.Hunt, Dž. Grunigs u.c. sarakstīto literatūru par sabiedriskajām attiecībām, organizāciju veidošanu un SA lomu tajās.
Empīriskajā daļā ir divas pētniecības metodes – intervija un anketēšana. Šī darba mērķis ir noskaidrot, cik liela nozīme un realizācija ir sabiedriskajām attiecībām Latvijas Universitātes Sporta Servisa centrā.
Darbs sastāv no septiľām nodaļām, kurās ietilpst teorētiskāa un praktiski pētnieciskā daļa, tām seko secinājumi un pielikumi.
Atslēgas vārdi: sabiedriskās attiecības, sports, Latvijas Universitāte
Bechelore paper title is "University of Latvia's public relations role and realization of Sports Service Center". Theoretical base is built on such authors as T. Hunt, J.. Grunigs literature for public relations, organization development and PR role in them. Empirical part of two research techniques - interview and questionnaires. This work aims to clarify the importance of marketing and public relations are of Latvian University Sports Service Center. The work consists of seven chapters, covering theoretical and practical part of the research, followed by conclusions and appendices. Keywords: public relations, sport, University of Latvia
Bechelore paper title is "University of Latvia's public relations role and realization of Sports Service Center". Theoretical base is built on such authors as T. Hunt, J.. Grunigs literature for public relations, organization development and PR role in them. Empirical part of two research techniques - interview and questionnaires. This work aims to clarify the importance of marketing and public relations are of Latvian University Sports Service Center. The work consists of seven chapters, covering theoretical and practical part of the research, followed by conclusions and appendices. Keywords: public relations, sport, University of Latvia