Sabiedrisko attiecību nozīme un realizācija Latvijas Universitātes Sporta Servisa centrā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Darba nosaukums ir „Latvijas Universitātes sabiedrisko attiecību nozīme un realizācija Sporta Servisa centrā”. Pētījuma teorētiskā bāze ir veidota uz tādu autoru kā T.Hunt, Dž. Grunigs u.c. sarakstīto literatūru par sabiedriskajām attiecībām, organizāciju veidošanu un SA lomu tajās. Empīriskajā daļā ir divas pētniecības metodes – intervija un anketēšana. Šī darba mērķis ir noskaidrot, cik liela nozīme un realizācija ir sabiedriskajām attiecībām Latvijas Universitātes Sporta Servisa centrā. Darbs sastāv no septiľām nodaļām, kurās ietilpst teorētiskāa un praktiski pētnieciskā daļa, tām seko secinājumi un pielikumi. Atslēgas vārdi: sabiedriskās attiecības, sports, Latvijas Universitāte
Bechelore paper title is "University of Latvia's public relations role and realization of Sports Service Center". Theoretical base is built on such authors as T. Hunt, J.. Grunigs literature for public relations, organization development and PR role in them. Empirical part of two research techniques - interview and questionnaires. This work aims to clarify the importance of marketing and public relations are of Latvian University Sports Service Center. The work consists of seven chapters, covering theoretical and practical part of the research, followed by conclusions and appendices. Keywords: public relations, sport, University of Latvia

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By