Sabiedrisko attiecību nozīme un realizācija Latvijas Universitātes Sporta Servisa centrā
Author
Kondratoviča, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rozenšteine, Aija
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums ir „Latvijas Universitātes sabiedrisko attiecību nozīme un realizācija Sporta Servisa centrā”.
Pētījuma teorētiskā bāze ir veidota uz tādu autoru kā T.Hunt, Dž. Grunigs u.c. sarakstīto literatūru par sabiedriskajām attiecībām, organizāciju veidošanu un SA lomu tajās.
Empīriskajā daļā ir divas pētniecības metodes – intervija un anketēšana. Šī darba mērķis ir noskaidrot, cik liela nozīme un realizācija ir sabiedriskajām attiecībām Latvijas Universitātes Sporta Servisa centrā.
Darbs sastāv no septiľām nodaļām, kurās ietilpst teorētiskāa un praktiski pētnieciskā daļa, tām seko secinājumi un pielikumi.
Atslēgas vārdi: sabiedriskās attiecības, sports, Latvijas Universitāte Bechelore paper title is "University of Latvia's public relations role and realization of Sports Service Center".
Theoretical base is built on such authors as T. Hunt, J.. Grunigs literature for public relations, organization development and PR role in them.
Empirical part of two research techniques - interview and questionnaires. This work aims to clarify the importance of marketing and public relations are of Latvian University Sports Service Center. The work consists of seven chapters, covering theoretical and practical part of the research, followed by conclusions and appendices.
Keywords: public relations, sport, University of Latvia