Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:14Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:14Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26237en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24609
dc.description.abstractLīdz ar finanšu jomas attīstību kļūst aktuāls jautājums par sociāli atbildīgu rīcību jomas dalībnieku vidū. Darba pētnieciskais mērķis ir atklāt KSA likumsakarības un tendences Latvijas finanšu pakalpojumu jomā laika posmā no 2005. līdz 2007. gadam, izvērtējot gan patērētāju, gan uzņēmēju viedokļus. Pētījums apvieno kvantitatīvo un kvalitatīvo pētniecības metodes. Kvantitatīvā metode izpaužas kā patērētāju un uzņēmēju anketēšana, kvalitatīvā metode – patērētāju un uzņēmēju dziļās intervijas. Kvalitatīvo datu apstrādei tiek pielietota Pamatotās teorijas (Grounded theory) metode. Pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka neskatoties uz KSA attīstību finanšu pakalpojumu jomā pēdējos gados, tiek vēroti šo attīstību bremzējoši faktori, tādi, kā uzņēmēju un patērētāju zināšanu trūkums par KSA būtību un nespēja novērtēt rezultātus un atdevi no šīs rīcības.en_US
dc.description.abstractThe development of financial industry has raised the issue of socially responsible behaviour among the industry professionals. The research aim of the Paper is to identify corporate social responsibility (CSR) regularities and trends in the financial services industry of Latvia from 2005 to 2007 evaluating both consumers’ and entrepreneurs’ opinions. The research includes quantitative and qualitative research methods. The quantitative method comprises surveying of consumers and entrepreneurs, whereas the qualitative method consists of in-depth interviews with consumers and entrepreneurs. The qualitative data are processed on the basis of the Grounded theory. The research revealed that notwithstanding the CSR development in financial services industry in recent years there are factors impeding this development, such as insufficient knowledge on the part of consumers and entrepreneurs about the nature of CSR and inability to assess the results and productivity generated by this behaviour.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKorporatīvā sociālā atbildība: attīstības tendences finanšu pakalpojumu tirgū Latvijā (2005- 2007)en_US
dc.title.alternativeCorporate social responsibility: finance services market development tendencies in Latvia (2005- 2007)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record