"Swedbank" AS zīmola maiņas stratēģija: iekšējās komunikācijas aspekts
Автор
Upeniece, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Plokste, Elita
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba tēma ir „Swedbank” AS zīmola maiņas stratēģija: iekšējās komunikācijas aspekts.
Pētniecības problēma: zīmola maiņas procesā darbinieki tiek pakļauti riskam informācijas trūkuma dēļ, kas var radīt neefektivitāti darba gaitā un ietekmēt bankas stabilitāti un attīstību.
Teorētiskā daļā aplūkots zīmola jēdziens, būtība, vērtības, identitāte un korporatīvā zīmola jēdziens. Aplūkota iekšējās komunikācijas nozīme uzņēmuma darbībā, iekšējās komunikācijas nozīme zīmola pozicionēšanā.
Darbā izmantota anketēšanas metode, nosakot darbinieku, vadītāju informētība par zīmola maiņu. Intervijas, datu analīze kampaņas efektivitātes mērījumiem. Aptaujas anketēšana darbinieku apmierinātības pētījuma veikšanai.
Darbs sastāv no teorētiskās daļas, empīriskās daļas un pētnieciskās daļas. Secinājumiem, izmantotās literatūras, pielikumiem.
Atslēgas vārdi: iekšējā kampaņa, zīmola maiņa, darbinieki, vadītāji, informācijas kanāli, plūsma. The title is „Swedbank” AS brand identity change strategy: internal communication aspect.
Explorative area: in brand changing process personal subjected risk of low information and it can affect bank stability and development.
Theory looks brand concept, values, identity and corporate brand concept. Discuss internal communication in organizations, meaning brand building. Research set by two questionnaire methods, interviews and data analysis.
Bachelor contains theoretically part, empiric and explorative parts. Conclusions, bibliography, appendix.
Key words: internal campaign, brand changing, personal, leaders, information channels, process.