• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas Radio 2 paštēla, mediju vides tēla (TvNet.lv, Delfi.lv, Apollo.lv laika posmā no 2011. gada jūnija līdz 2012. gada jūnijam) un reālās auditorijas tēla salīdzinājums

Thumbnail
View/Open
309-29577-Cirksta_Sintija_sc09006.pdf (1.976Mb)
Author
Čirksta, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ronis, Armins
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba „Latvijas Radio 2 paštēla, mediju vides tēla (TvNet.lv, Delfi.lv, Apollo.lv laika posmā no 2011. gada jūnijam līdz 2012. gada jūnijam) un reālās auditorijas tēla salīdzinājums” mērķis ir izpētīt trijās vidēs pastāvošos tēlus un tos savstarpēji salīdzināt, lai noskaidrotu visās trijās vidi veidojošajās mērķauditorijās pastāvošo redzējumu par Latvijas Radio 2. Darba teorētiskā daļā aplūkoti vairāki komunikācijas zinātņu teorētiskie pieņēmumi par tēlu un organizācijas tēlu, tā funkcijām, īpašībām un organizācijas tēla izveides pieņēmumiem. Bakalaura darba teorētiskā bāze ir balstīta Klausa Mertena tēla teorijā. Latvijas Radio 2 tēlu interneta plašsaziņas līdzekļos, reālās auditorijas vidē un LR2 paštēls ir pētīts izmantojot kvalitatīvo kontentanalīzi, semantisko diferenciāli, aptauju un daļēji strukturēto interviju. Atslēgvārdi: Latvijas Radio 2, tēls, organizācijas tēls.
 
The aim of the bachelor thesis "Latvian Radio 2 self-image, the media image (TvNet.lv, Delfi.lv, Apollo.lv of period June 2011. – June 2012.) and the real audience image comparison" is to explore the current discourse of each image and compared with each other to find out existing views about Latvian Radio 2. In theoretical part of research author describes several communication sciences theoretical assumptions of the image and the organization image, as well as image features, attributes and how organizational image develops. Mainly theoretical part is based on approaches of Klauss Merten image theory. Methodology of research work is based on qualitative content analysis, semantic differential, surveys and semi-structured interviews. Keywords: Latvian Radio 2, the image, organization image.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24637
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV