Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Ingaen_US
dc.contributor.authorPrince, Anceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:18Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:18Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29769en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24639
dc.description.abstractBakalaura darbs ir par žurnālistu un sabiedrisko attiecību speciālistu mijiedarbību. Darba mērķis ir noskaidrot sabiedrisko attiecību speciālistu un žurnālistu mijiedarbības aspektus, sadarbības veidus un to efektus. Darba teorētiskā daļā apkopoti vadošie viedokļi par žurnālistu un sabiedrisko attiecību profesiju, profesiju mijiedarbību un savstarpējo sadarbību. Empīriskā daļa sastāv no pētījumā iegūtiem rezultātiem. Empīriskās daļas ietvaros tika pētīti žurnālisti un sabiedrisko attiecību speciālisti ar dziļo interviju un anketēšanas pētniecības metodēm. Profesiju mijiedarbība ir bieža, vispopulārākais sadarbības veids ir informācijas apmaiņa, kas visbiežāk ir abpusēji izdevīga. Lai uzlabotu profesiju savstarpējo mijiedarbību un veicinātu efektīvu sadarbību, abu profesiju pārstāvjiem ir jāveicina profesionalitāte. Atslēgas vārdi: sabiedriskās attiecības, žurnālistika, mijiedarbība, profesionalitāte, sabiedrisko attiecību speciālisti, žurnālisti.en_US
dc.description.abstractThesis is about aspects of interaction between journalists and public relations professionals. The main goal is to find out aspects of interaction between these two professions, and also types of cooperation. The theory consists of the theories about journalism, public relations, cooperation and ethical aspects of interaction and cooperation. For the research of this thesis were interviewed journalists and public relations professionals. The interaction between the professions is frequent, and mostly it is because of exchange of informations which is beneficial for both sides. To improve interaction between journalists and public relations professionals, professionlism of representatives of the professions need to be more improved. Key words: journalism, public relations, interaction, professionalism, ethics, journalists, public relations professionals.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleŽurnālistu un sabiedrisko attiecību speciālistu mijiedarbības aspektien_US
dc.title.alternativeAspects of Interaction between Journalists and Public Relations professionalsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record