Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorLeskavnieks, Uvisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:20Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other30393en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24649
dc.description.abstractBakalaura darba "Kompozicionālo aspektu nozīme Latvijas komercbanku reklāmās laikrakstā Diena (1995—2005)" autors ir Uvis Leskavnieks, LU Sociālo zinātņu fakultātes bakalaura programmas 4. kursa Komunikāciju studiju nodaļas students. Empīriskā, vēsturiski salīdzinošā pētījumā iztirzāta vizuālās komunikācijas problemātika, iegūto datu analīzē izmantojot kvantitatīvu pieeju. Darba apjoms — 60 lpp, valoda — latviešu. Darbā iekļautas ilustrācijas, grafiki un tabulas. Pielikumā, bez daļas no pētījumā analizētajām reklāmu reprodukcijām, ievietots arī detalizēts pārskats par kontentanalīzes kategorijām un analīzē iegūtajiem datiem.en_US
dc.description.abstractThe author of the bachelor paper "The Significance of Compositional Aspects in Newspaper Ads of Latvian Commercial Banks in the Newspaper Diena (1995-2005)" is Uvis Leskavnieks, 4th year student of Communication studies department in the Faculty of Social Sciences, University of Latvia. In this empirical, historically comparative research the problems of visual communication are discussed by using quantitative approach. The size of the paper is 60 pages, and it is written in Latvian. Illustrations, graphs and tables are provided as well. Parallel to reproductions of ads that were analysed in the research paper, detailed account of categories of content analysis as well as obtained data.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKompozicionālo aspektu nozīme Latvijas komercbanku reklāmās laikrakstā „Diena” (1995.-2005.)en_US
dc.title.alternativeAspects of the Significance of Composition in the Newspaper Ads of Latvian Commercial Banks in the Newspaper Diena (1995-2005)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record