Sabiedrisko vērtību teorija un labas prakses principu realizācija sabiedrisko mediju finansējuma modeļos un Latvijas sabiedrisko mediju attīstības iespējas
Author
Aleksejeva, Nika
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brikše, Inta
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Darba “Sabiedrisko vērtību teorija un labas prakses principu realizācija sabiedrisko mediju finansējuma modeļos un Latvijas sabiedrisko mediju attīstības iespējas” pētījuma problēma vērsta, lai noskaidrotu, kādi ir iespējamie sabiedriskā medija finansēšanas modeļi un kādi ir tos ietekmējošie faktori, lai nodrošinātu sabiedrisko mediju misijas izpildi atbilstoši Sabiedrisko vērtību teorijai? Bakalaura darba mērķis ir prognozēt atbilstoša sabiedrisko mediju finansējuma modeļa ieviešanas iespējas Latvijas sabiedrisko mediju praksē, kas īstenots, veicot 17 intervijas ar amatpersonām, kas ietekmē Latvijas sabiedrisko mediju attīstību. Kvalitatīvas un kvantitatīvas kontentanalīzes rezultātā tika nonākts pie vērtībām un labas prakses elementiem, kas kontekstā ar respondentu atbildēm par piemērotāko finansējuma modeli, sniedz ieskatu Latvijas sabiedrisko mediju attīstības iespējās.
Atslēgas vārdi: sabiedriskās vērtības, laba pārvaldība, sabiedriskie mediji, sabiedrisko mediju finansējuma modeļi The bachelor thesis “Public Value Theory and The Realization of Public Service Management Principles in Financial Models and The Development Possibilities of Latvian Public Service Media” is devoted to determinining possible models of public service media financing and factors that influence fulfillment of public service media mission according to Public value theory as key research problem. The goal of thesis is to predict possibilities of implementing an appropriate public media financing model and to achieve it 17 structured interviews were conducted to respondets in positions that affect development of public service media in Latvia. As a result of qualitative and quantitative content analysis, values and elements of good practice were identified, that, in context of interview responses about most appropriate financing model, gives an insight into opportunities of public service media in Latvia.
Atslēgas vārdi: public value, good management practice, public service media, the financial models of public service media