Jauno sabiedrisko attiecību speciālistu spēja iekļauties darba tirgū. Darba devēju un LU, RSU, BAT, ViA absolventu viedokļu salīdzinājums
Author
Upeniece, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Tēma – Jauno sabiedrisko attiecību speciālistu spēja iekļauties darba tirgū. Darba devēju un LU, RSU, BAT, ViA absolventu viedokļu salīdzinājums. Mērķis - ir noskaidrot, kāda ir sabiedrisko attiecību speciālistu spēja iekļauties darba tirgū, kādi ir šo spēju ietekmējošie faktori un ar kādām grūtībām/problēmām saskaras jaunie sabiedrisko attiecību speciālisti piesakoties darbā. Bakalaura darba ietvaros izvirzītais galvenais pētnieciskais jautājums – izpētīt, kādi ir jauno sabiedrisko attiecību speciālistu spējas iekļauties darba tirgū ietekmējošie faktori. Darba izstrādē izmantotās pētniecības metodes ir intervijas un anketēšana. Teorētiskajā daļā aplūkots sabiedrisko attiecību jēdziens, sabiedrisko attiecību darbības principi, sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi, zināšanas un prasmes sabiedriskajās attiecības, darba tirgus Latvijā. Atslēgvārdi: sabiedrisko attiecību speciālists, zināšanas, prasmes, darba tirgus. Bachelor - The ability of the new public relations specialists to integrate into the labor market. Comparison of the views of employers and graduates of LU, RSU, BAT, ViA. The aim of bachelor is to find out what is the ability of the new public relations specialists to integrate into the labor market, what are the factors affecting the ability and the difficulties that the new public relations specialists are facing when applying for a job. The main issue is to study what are the influencing factors for the new public relations specialists ability to integrate into the labor market. Research methods used in the bachelors study are interviews and questionnaires. Theoretical part of the bachelor examines the concept of interpretation of public relations, public relations working principles, public relations specialist responsibilities, knowledge and skills in public relations and labor market of Latvia. Keywords: public relations specialists, knowledge, skills, labor market.