Latvijas iedzīvotāju alkoholisko dzērienu izvēles faktori
Author
Zaķe, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Latvijas iedzīvotāju alkoholisko dzērienu izvēles faktori” mērķis ir balstoties uz teoriju un pētnieciskās daļas rezultātiem, noskaidrot Latvijas iedzīvotāju alkoholisko dzērienu izvēlēs faktorus.
Mārketinga pamati, zīmola, patērētāju rīcības un patērētāju rīcības ietekmējošo faktoru teorētiskie koncepti ir apvienoti šī darba teorētiskajā bāzē.
Darba pētnieciskajā daļā tika izmantota anketēšana, ar kuras palīdzību tika iegūti dati par alkoholisko dzērienu izvēles faktoriem, daļēji strukturētā intervija ar alkoholisko dzērienu veikalu pārdevējiem, kas sniedza informāciju par patērētāju paradumiem un fokusa grupas intervija ar patērētājiem, kas sniedza padziļinātāku informāciju par alkoholisko dzērienu izvēles faktoriem.
Balstoties uz darba teorētiskās bāzes un pētījumā iegūtajiem rezultātiem, tika izdarīti secinājumi.
Atslēgas vārdi:
Mārketings, patērētāju rīcība, zīmols, alkoholiskie dzērieni, ietekmējošie faktori Bachelors “Selection factors of alcoholic beverages among population in Latvia” main task is, get in-depth insight into the choice factors of spirits in Latvia.
Marketing basics, brand importance, customer behavior and habits influencing factors theoretical concepts all are incorporated in the theoretical base of bachelor.
Research part of bachelor based on three modules. There was used option of surveys and based on gathered data we can see alcoholic drinks choice factors. Semi-structured interviews with spirits shop assistants provide information about habits of customers. Focus group interviews with customers provided valuable in-depth information on their behaviors when choosing spirits.
Based on the bachelor’s theoretical content and in the process of the study obtainresults, conclusions were reached on spirits choice factors of population of Latvia.
Keywords:
Spirits, marketing, customer’s behavior, brand, influencing factors