Show simple item record

dc.contributor.advisorZandfelde, Daceen_US
dc.contributor.authorTāle, Unaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:23Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:23Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other34647en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24678
dc.description.abstractDarba ietvaros analizēti 10 Latvijas populārās mūzikas Twitter kontu ieraksti, laika posmā no 2011. gada 1. decembra - 2012. gada 31. janvārim, un 5 interviju transkripcijas ar Twitter kontu uzturētājiem. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kas apraksta Gruniga un Hanta SA modeļus, to pielietojumu interneta vidē, tiek apskatīta sociālo mediju būtība un to pielietojums mūzikas industrijā. Metodoloģijas nodaļa apskata kvalitatīvo kontentanalīzi, strukturētās, daļēji strukturētās intervijas un pētnieka triangulācijas metode. Darba noslēdzošā empīriskā daļā tiek analizēti pētījuma rezultātā iegūtie dati, kuru validitātes noteikšanai pielieto pētnieku triangulācijas metodi. Daļēji tiek apstiprināta autora izvirzītā hipotēze, ka Latvijas populārās mūzikas Twitter kontu uzturētājiem ir izstrādāta koncepcija Twitter pielietojumam kā SA instrumentam mūziķa karjeras veiksmīgai pilnveidošanai. Atslēgvārdi: Twitter, sabiedriskās attiecības, sociālie mediji, mikroemuāri, satura analīze, mūzikas industrija, mūziķis.en_US
dc.description.abstractIn the frames of work there has been made an analysis of 10 Twitter account entries of popular music representatives dating from December 1st, 2011 until January 31st, 2012. Also there have been included 5 interviews with Twitter account holders that have been transcribed. The work consists of theoretical part that describes PR models of Grunig and Hunt, usage of them in terms of internet area. There is also reviewed the essence of social media and its application in music industry. The methodical chapter examines the qualitative content analysis, structured, semi-structured interviews and researcher triangulation method. In closing chapter which is empiric part of the work there has been analyzed obtained data of the research validitated by researchers’ method of triangulation. As for the results the author has come to the conclusion that only partially approves highlighted hypothesis which claims that Twitter account holders of Latvian popular music have well constructed and developed conception of Twitter as a PR tool to develop successfully their musical careers. Keywords: Twitter, public relations, social media, micro blogs, content analysis, music industry, musician.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālā tīkla "Twitter.com" kā sabiedrisko attiecību instrumenta izmantošana Latvijas populārajā mūzikāen_US
dc.title.alternativeSocial network "Twitter.com" as a public relations instrument in Latvian popular musicen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record