Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorBunkše, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:26Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:26Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other37293en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24701
dc.description.abstractBakalaura darba "Eko produktu ražotāju drukātās reklāmas komunikācija ar mērķauditoriju: SIA "Daudznozaru kompānija Daugava" un SIA "Madara Cosmetics" piemērs (2007─2008)" galvenais mērķis ir izpētīt Latvijas vadošo eko – produktu ražotāju – Daugava un Madara - veidoto reklāmas komunikāciju drukātajās reklāmās 2007. un 2008. gadā, un kā to uztver attiecīgā mērķauditorija. Darba teorētiskā daļa balstās uz literatūru par zaļo mārketingu un zaļo patērētāju vērtībām, ko savos darbos apskatījuši Kotlers, Armstrongs un Peties (Peattie). Kā arī uz reklāmas komunikācijas teoriju no Vaita (White) un Batra (Batra) teorētiskajiem avotiem. Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi autore pielietojusi šādas pētnieciskās metodes – daļēji strukturēto interviju, anketēšanu un drukāto reklāmu vizuālo satura analīzi. Darbā ietverti 49 literatūras avoti, 7 pielikumi. Bakalaura darba apjoms bez pielikumiem ir 50 lpp Atslēgas vārdi: zaļais mārketings, eko-produkti, Daugava, Madara, drukātā reklāma.en_US
dc.description.abstractThe main objective of the Bachelor’s Paper "Communication of Eco ─ products producers through print advertising with target audience: "Daudznozaru kompānija Daugava" ltd. and "Madara Cosmetics" ltd. example (2007─2008)" is to explore communication of general eco products producers in Latvia through the print advertising (in 2007 – 2008.) and how target audience detects it. Theoretical background of bachelor paper: theories about green marketing and green costumer’s values based by theoretical works by Kotler, Armstrong and Peattie, as well as advertising’s communication theory by White and Batra. To achieve the objectives the author used three methods - partly structured interview, questionnaire and visual analyses of print advertising. The volume of Bachelors Paper is 50 pages. The paper includes 49 literary sources and 7 additions. Keywords: green marketing, eco-products, Daugava, Madara, print advertising.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleEko produktu ražotāju drukātās reklāmas komunikācija ar mērķauditoriju: SIA "Daudznozaru kompānija Daugava" un SIA "Madara Cosmetics" piemērs (2007 ─ 2008)en_US
dc.title.alternativeCommunication of Eco─products producers through print advertising with target audience: "Daudznozaru kompānija Daugava" ltd. and "Madara Cosmetics" ltd. example (2007 ─ 2008)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record