Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorDakule, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:28Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:28Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38883en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24716
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Pārdevēju ietekme uz patērētāju attieksmes veidošanos: Nissan, Hyundai un Mitsubishi zīmolu analīze”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kas veido automašīnu pircēju un pārdevēju attieksmi pret Nissan, Hyundai un Mitsubishi zīmoliem, kā arī, cik lielu lomu ieņem pārdevējs patērētāju attieksmes veidošanās procesā. Darbam ir divas daļas – teorētiskā un empīriskā daļa. Teorētiskajā daļā ir apskatīts mārketinga teorijas izklāsts, pircēju uzvedības, viedokļu līderu teorija un zīmola teorētiskais izklāsts, apskatot tādas apakštēmas kā zīmola veidošana, zīmola lojalitāte un zīmola tēls. Savukārt empīriskajā daļā tiek apskatīti darbā pētāmo automašīnu zīmolu kompāniju raksturojumi, pasaules un vietējie zīmolu un auto nozares pētījumi, kas salīdzināti darba gaitā veiktā pētījuma rezultātiem. Atslēgvārdi: zīmols, pārdevēja loma, Nissan, Hyundai, Mitsubishien_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor theses is „Salesperson’s role in the process of consumer’s attitude forming: Nissan, Hyundai and Mitsubishi brand analysis” The aim of the bachelor theses is to find out, what forms the auto consumer’s and the salesperson’s attitude to Nissan, Hyundai and Mitsubishi brands, as well as how big role is for salesperson to consumer’s attitude forming process. The work contains of two parts – theoretical and empirical part. Theoretical part contains marketing, consumer behaviour and opinion leader theoretical description, as well as theoretical description about brand, where deepen has described theory about brand managing, brand loyalty and brand image. Whereas in the empirical part are description about Nissan, Hyundai and Mitsubishi brand companies, global and local brand and auto field’s researches data what is compared with the research done during this bachelor work. Keywords: brands, salesperson, Nissan, Hyundai, Mitsubishien_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePārdevēju ietekme uz patērētāju attieksmes veidošanos: Nissan, Hyundai un Mitsubishi zīmolu analīzeen_US
dc.title.alternativeSalesperson's role in the process of consumer's attitude forming: Nissan, Hyundai and Mitsubishi brand analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record