Uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmu regulatīvie aspekti žurnālā "Ievas Veselība" (2008 - 2011)

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Bakalaura darba tēma ir „Uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmu regulatīvie aspekti žurnālā “Ievas Veselība” (2008 - 2011)”. Darba mērķis ir salīdzināt uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmas regulāciju un auditorijas attieksmi. Darbā izvirzītais problēmjautājums – vai uztura bagātinātāju reklāmu līdzība medikamentu reklāmām nemaldina patērētājus? Darbs tiek strukturēts trīs daļās – teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Teorijas daļā tiek aplūkota reklāmas juridiskā un ētiskā regulācija, specifiskās reklāmas uzraudzība un reklāmu izplatīšana. Metodoloģijas daļā raksturotas pētniecības metodes –kvantitatīvā kontenatanlīze, aptauja un daļēji strukturētā intervija. Empīrijas daļā apkopoti un analizēti iegūtie dati. Iegūtie darba rezultāti liecina par to, ka pastāv līdzība starp uztura bagātinātāju un medikamentu reklāmu, kā dēļ auditorijai ir grūtības atpazīt reklamēto produktu. Atslēgvārdi: uztura bagātinātājs, medikaments, reklāma, reklāmu regulācija, ētika, žurnāls “Ievas Veselība”
The theme of the Bachelor’s paper is “The regulatory aspects of dietary supplements and medicine advertisements in the magazine “Ievas Veselība” (2008 – 2011)”. The main objective of the paper is to compare dietary supplements and medicine advertisements regulatory and auditoriums attitude. The raised problem question is – does dietary supplement advertisements similarity to medicine mislead consumers? Work has been structured in three parts – theoretical, methodical and empirical part. The theoretical part deals with the promotion of legal and ethical regulation, specific promotional distribution and supervision. In methodological part described research methods – quantitative content analysis, survey and semi-structured interview. Empirical part has compiled and analyzed data. The achieved results show that there is a similarity between dietary supplements and medicament advertisement; therefore it is difficult for the audience to recognize the advertised product. Key words: dietary supplement, medicine, advertising, advertising regulation, ethics, the magazine “Ievas Veselība”

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By