Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorKalniņa, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:34Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43503en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24769
dc.description.abstractBakalaura darba „Savas identitātes izrādīšana sociālajā tīklā Instagram: Latvijas slavenību piemēru analīze” mērķis ir atklāt, kā Latvijas slavenības izrāda savu identitāti sociālajā tīklā Instagram. Darba teorētiskajā daļā aplūkota identitāte, sevis izrādīšana, vizuāls vēstījums, slavenības, sociālie tīkli un Instagram. Ar kvalitatīvu kontentanalīzi un daļēji strukturētu interviju palīdzību noteikta Latvijas slavenību: Laura Reinika, Ralfa Eilanda, Samantas Tīnas, Agneses Rakovskas, Denisa Ševeļova un Markusa Rivas savas identitātes izrādīšanas iezīmes sociālajā tīklā Instagram. Pētījuma rezultātā secināts, ka sociālais tīkls Instagram galvenokārt funkcionē sava labāka arējā tēla izrādīšanai un popularitātes veicināšanai. Lai sekotājos izraisītu interesi, tiek ievietots liels skaits attēlu, kas indivīdus izrāda kā „pārākus”. Kā arī izceļot savu fizisko pievilcību un seksualitāti. Sevi atkkailinātu un daļēji ģērbtu izrāda 28,03% gadījumos, bet izaicinājumu pauž 7, 39% gadījumu no visiem ievietotajiem attēliem.en_US
dc.description.abstractThe aim of bachelor „Self Identity Presentation in Social Newtork Site Instagram: Case Study of Latvian Celebrities" thesis is to discover how the Latvian celebrities are showing their identity in the social network Instagram. The theoretical basis includes the presentation of self, identity, visual communication, celebrities, social networks and Instagram. The qualitative content analysis and semi-structured interviews determined Latvian celebrities: Lauris Reiniks, Ralfs Eiland, Samanta Tīna, Agnes Rakovska, Denniss Ševeļovs and Markus Riva their identity exhibition features the social network Instagram. The study found that the social network Instagram mainly operates its best external display for image and popularity to promote. Followers to arouse interest, is placed in a large number of images that show how superior individuals. As well as highlighting their physical attractiveness and sexuality. Exposing themselves partly dressed 28,03% of cases, but the seduction is observed in 7, 39% of all of illustrations.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSavas identitātes izrādīšana sociālajā tīklā “instragram.com”: Latvijas slavenību piemēru analīzeen_US
dc.title.alternativeSelf identity presentation in social network site “instagram.com”: case study of Latvian celebritiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record