Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorŠčuka, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:40Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:40Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9306en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24821
dc.description.abstractIzvēlētā bakalaura darba tēma ir „Semantiskā vēstījuma tendences reklāmās žurnālos „Privātā dzīve” un „Sestdiena” 2005.-2008”. Darba mērķis – izpētīt dominējošās tendences jeb modi Latvijā lasītākajos drukātajos iknedēļas laikrakstos. Autore uzskata, ka tendenču apzināšana ir nepieciešama, lai izprastu un pilnveidot reklāmas vēstījuma veidošanu. Izvirzītā hipotēze – mainoties preses tirgum un reklāmdevēju struktūrai, dominējošās tendences erotika un agresivitāte reklāmas vēstījumā joprojām saglabājas – tika daļēji pierādīta, jo drukāto mediju reklāmās ienāk perspektīvā retrospekcijas tendence. Ņemot vērā salīdzinoši ērtos 2005. Un 2006. gadu un inflācijas radītām pārmaiņām, nepastāvības raksturoto 2007. gada izskaņu un 2008. gada pirmo ceturksni, turpmākajā reklāmas attīstībā iespējamas būtiskas pārmaiņas, konkrēti, reklāmas vēstījuma tendencēs. Darbs tika veidots, izmantojot kvantitatīvās un kvalitatīvās pētījumu metodes. Darbs satur teorētisko, metodoloģisko un empīrisko daļu. Darbam ir četri pielikumi. Darba rezultātā pierādījās, ka 2007. gada beigās un 2008. gada sākumā žurnālu reklāmās izteiksmes līdzekļu īpatsvars, kas veido agresivitātes un erotikas tendences, nedaudz samazinājies, taču joprojām tiek izmantots.en_US
dc.description.abstractThe theme of the term paper is Semantic Tendencies in Advertisments in Magazines Privātā Dzīve and Sestdiena 2005.-2008. The aim of the work is to research dominant tendencies or trends in popular Latvian weekly magazines. Author finds that the exploration of tendencies is necessary to comprehend and improve the advertising message. The hypothesis – changes in the print media market do not effect the dominant tendencies – erotics and aggressivity – is partly proved, while brand new tendency appears: retrospective. Considering relatively cosy years 2005 or 2006 and the inflation, that appeared on the ending of year 2007, there is a slight possibility for great changes in tendencies in print advertisments. Using quantitative and qualitative research methods the term paper is formed of three sections – theoretical, methodological and empirical – and four attachments. During the research proved that means of expression, that mark the aggressivity and erotic tendencies, have reduced, but nevertheless popular.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSemantiskā vēstījuma tendences reklāmās žurnālos "Privātā dzīve" un "Sestdiena" 2005. ─ 2008. gadāen_US
dc.title.alternativeSemantic Tendencies in Advertisment in Weekly Magazines "Privātā dzīve" and "Sestdiena" 2005 - 2008en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record