dc.contributor.advisor | Bogdanovs, Mihails | en_US |
dc.contributor.author | Ņemcevs, Jurijs | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:42:09Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:42:09Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 18282 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24980 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācija darba mērķis ir izpētīt JAVA programmēšanas valodas funkcionalitāti priekš spēļu izstrādes. Šim nolūkam tika izmantota spēlē šahs, jo tās noteikumi nav vienkārši, spēle ir interesanta, un klasiska. Lai notikti dotais pētījujms, autors mācījās JAVA programmēšanas valodu no nulles, un mērķis bija izveidot pilnīgu, gatavu spēli diviem cilvēkiem ar grafisko interfeisu un vajadzīgiem noteikumiem. | en_US |
dc.description.abstract | The target of this qualification work is to examine the functionality of JAVA programming language for game developing. For that purpose the “Chess” game was used, because it’s classic, not easy and interesting. To examine this author studied JAVA programming language from null and target was to develop full, ready-to-use game for two users (players) with Graphical user interface and necessary rules. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Datorzinātne | en_US |
dc.title | Spēļu izstrāde JAVA programmēšanas valodā uz spēles "Šahs" piemēra | en_US |
dc.title.alternative | Game development in JAVA using Chess as an example | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |