Projekts: Konditorejas "Kūķi" izveidošana
Author
Akmeņkalna, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Solovjova, Irina
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir sagatavot uzņēmuma izveides projektu un veikt visus nepieciešamos aprēķinus, kalkulāciju un analīzi. Projekta mērķis ir nodibināt sabiedrību ar ierobežotu atbildību „Kūķi”, kas nodarbosies ar konditores izstrādājumu ražošanu un mazumtirdzniecību Jūrmalas pilsētā, un ieņemt stabilas pozīcijas vietējā tirgū, piedāvājot patērētājiem kvalitatīvu produkciju par pieņemamām cenām. Kopumā var izvirzīt īstermiņa un ilgtermiņa mērķus, kas šajā gadījumā īstermiņa mērķi ir uzņēmuma nodibināšana un darbības uzsākšana 2012. gada jūnijā, taču ilgtermiņa mērķi ir īpašnieku bagātības vairošana, uzņēmuma paplašināšanās un atpazīstamības veicināšana. Savstarpēji šie mērķi ir ļoti saistīti, jo lai attīstītos ilgtermiņa ieceres, ir nepieciešams veiksmīgi uzsākt sākuma posmu jeb izveidot un īstenot projektu uzņēmumam.
Lai varētu sasniegt projekta izvirzīto mērķi, ir jādefinē arī uzņēmuma misija, kas ir nodarboties ar kvalitatīvu konditores izstrādājumu tirdzniecību un apmierināt uzņēmuma produkcijas patērētāju vēlmes uz vajadzības. The main objectives of this paper is to prepare project for creating an enterprise and carry out all calculus, calculations and analysis needed. Goal of this project is to establish “Kūķi” Ltd., what will be engaged in production of pastry-work and retail business in the city of Jūrmala, and occupy stabile position in local market, offering good quality production and reasonable costs for consumers. In general it’s possible to propose short-term and long-term aims, and in this case short-term aims are creating an enterprise and taking action in June 2012, but long-term aims are increase of owners’ wealth, extension of enterprise and growth of popularity. These aims are mutually connected, because to develop long-term aims, it’s necessary to have a successful start, or to create and realize project for this enterprise.
To be able to reach the goal of this enterprise, its mission must be defined – to be engaged in trade of good quality pastry-work and satisfy wants and needs of consumers of this production.