Mārketinga programmas izstrāde ierobežotu resursu apstākļos.
Author
Grundāne, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās kvalitatīvas un veiksmīgas mārketinga programmas izstrāde un tās īstenošana caur tradicionāliem mēdiju kanāliem ir ļoti dārga, tāpēc vairāki uzņēmumi nevar sev to atļauties. Līdz ar to, uzvar tas uzņēmums, kam ir spēcīgāka mārketinga kampaņa un ievērojams finansējums. Maģistra darba mērķis ir izskatīt netradicionālos mārketinga komunikācijas paņēmienus un uz to pamata izveidot mārketinga programmu kosmētikas zīmolam ELIER, ņemot vērā tā ierobežotos resursus. Darba gaitā tika izpētīta literatūra par mārketinga netradicionālām formām un ietekmes veidiem; tika veikts pētījums par sieviešu gaidām no tiešsaistes komunikācijas ar zīmolu, kā arī par kosmētikas tirgus tendencēm. Darba rezultātā tika izstrādāta mārketinga programma 2013. gadam zīmolam ELIER. Maģistra darba apjoms ir 113 lpp., tajā skaitā 2 tabulas, 13 attēli. Darbs ir papildināts ar 13 pielikumiem.Atslēgvārdi: Ietekme, pievienotā vērtība, netradicionālās mārketinga veidi, partizānu mārketings, sociālie mēdiji. Nowadays qualitative and successful marketing campaign through channels of traditional media can be quite expensive, therefore many companies cannot afford it. It follows that most of the time wins that company which has stronger marketing campaign and which can afford it. The aim of master’s thesis is to consider non-traditional marketing communication methods and to take them as basis for creating marketing plan for cosmetic brand ELIER, under limited resources. There were appropriate literatures read through the course of work about non-traditional forms of marketing types of impact; also the research about women expectations in communication with the brand and trends in cosmetic market was made. As the result of this master’s thesis author has developed marketing plan of 2013 for brand ELIER.
Master’s thesis has 113 pages, with 2 tables and 13 pictures. The work is supplemented by 13 annex.
Impact, the added value, types of non-traditional marketing, guerrilla marketing, social media.