Show simple item record

dc.contributor.advisorSaksonova, Svetlanaen_US
dc.contributor.authorZālīte, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:56Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23405en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25262
dc.description.abstractBakalaura darba tēmas „Starptautisko reitingu aģentūru darbība” aktualitāte balstīta uz ārējā reitinga nepieciešamību plaša investoru loka piesaistīšanai un ar reitingu aģentūru darbību saistīto problēmatiku. Bakalaura darba mērķis ir uz pētijumu un statistikas datu bāzes pamata izstrādāt secinājumus un priekšlikumus par starptautisko reitingu aģentūru darbību. Darba struktūra sastāv no ievada, trijām daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Ievadā pamatota tēmas aktualitāte, izvirzīts mērķis un uzdevumi mērķa sasniegšanai. Pirmā daļā mērķa sasniegšanai tiek analizēta reitinga teorētiskie aspekti, ietverot starptautisko reitingu aģentūru darbības raksturojumu. Otrā daļa analizē aģentūru darbības problemātiku, trešā piešķirto reitingu dinamiku laikā no 2002.-2012.gadam. Noslēgumā izvirzīti secinājumi un priekšlikumi aģentūru darbības sekmēšanai. Darbā izmantoto tabulu skaits - 1, attēlu - 21, kopējais darba lapu skaits – 70.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor paper „Activity of International Rating Agencies” relevance is based on the necessity of external ratings to attract wide range investors and on problem issues connected with activity of rating agencies. The purpose of bachelor paper is based on statistics and surveys develop conclusions and proposals of activity of international rating agencies. The structure of work consists of introduction, three parts, concludions and proposals. In the introduction part explain relevance of theme, set the purpose and tasks to achieve it. In the first part to achieve the purpose there is analysis theorethical part of rating including characteristics of activity of international rating agencies. The second part analyzes problem issus, the third dynamic of ratings between 2002 and 2012. Final part sets out consludions and proposals to improve acitivity of rating agencies. The amount of table in the paper - 1, images - 21, total amount of pages – 70.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautisko reitingu aģentūru darbībaen_US
dc.title.alternativeThe Activity of International Rating Agenciesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record