Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīlsen_US
dc.contributor.authorKrieviņš, Kristsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:01Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:01Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other28063en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25302
dc.description.abstractStarptautiskā tirgus ietekmes nozīme ir pieaugusi, nodrošinot tajā esošiem uzņēmumiem vēl neredzētas produkta noieta iespējams. Diplomdarba tēma „FIRMU STARPTAUTISKO TIRGVEDĪBAS STRATĒĢIJU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI.” ir aktuāla saistībā ar tendenci arī maziem uzņēmumiem par darbības vidi izvēlēties starptautiskos tirgus, kļūstot atkarīgiem no starptautiskajām norisēm. Ar mērķi noskaidrot eksistējošu uzņēmumu tirgvedības stratēģiju efektivitāti un faktoru ietekmi uz to darbā apskatīju starptautisku Latvijas uzņēmumu SIA „Real Sound Lab”, sniedzot ieskatu praktiskā starptautiskās tirgvedības stratēģijas darbībā, faktoru ietekmē un ilgtspējīgas attīstītības potenciālā. Par galvenajiem materiāliem izmantojot profesionālo literatūru, interviju ar uzņēmuma izpilddirektoru un gada pārskatu 2008. un 2009. gadā, kas sasaucas ar starptautisko ekonomisko krīzi. Atslēgvārdi: Starptautisks, Tirgvedība, Ietekme, Faktori, Stratēģija.en_US
dc.description.abstractInfluence of the international market has grown, offering companies working in it unseen production sale opportunities. The Bachelors degree paper „FACTORS INFLUENCING COMPANIES INTERNATIONAL MARKETING STRATEGY” is topical due to the tendency of small businesses choosing the international market as their business environment and by that becoming subjected to international events. The target of this paper is to establish the effectiveness of international marketing strategy and the factors influencing it by evaluating the Latvian company SIA „Real Sound Lab” current international marketing strategy, influencing factors and the potential of sustainable development. Main information sources are professional literature, interview with the companies CEO and annual report for the year 2008/2009, which relates to the global economic crisis. Keywords: International, Marketing, Influence, Factors, Strategy.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleFirmu starptautisko tirgvedības stratēģiju ietekmējošie faktorien_US
dc.title.alternativeFactors influencing companies international marketing strategyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record