Show simple item record

dc.contributor.advisorOļevskis, Grigorijsen_US
dc.contributor.authorŠona, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28218en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25304
dc.description.abstractBakalaura darbā „Apdrošināšanas uzņēmuma konkurētspēju stiprinošie faktori starptautiskā tirgū” ir noteikti faktori, kas stiprina apdrošināšanas uzņēmuma konkurētspēju starptautiskā tirgū. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīta teorija par tirgus konkurences mehānismu un uzņēmuma konkurētspējas analīzei veltīti pētījumi. Otrajā nodaļā veikta Baltijas valstu un Eiropas nedzīvības apdrošināšanas tirgus analīze. Trešajā nodaļā veikta uzņēmuma konkurētspējas stiprinošo faktoru analīze izmantojot konkrēta uzņēmuma piemēru un ekspertu intervijas. Darba rezultātā izstrādāta metodika apdrošināšanas uzņēmuma konkurētspējas iespēju analīzei – uzņēmuma stipro un vājo pušu analīze, mērķa valsts noteikšana - un izveidoti politikas pamatprincipi uzņēmuma konkurētspējas stiprināšanai starptautiskā tirgū. Bakalaura darbs sastāv no 67 lappusēm, 15 attēliem un viena pielikuma.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor Paper “The Factors that Strengthen the Competitiveness of the Insurance Company in the International Market” defines the main factors that strengthen the company in the international market. The Bachelor Paper consists of three chapters. The first chapter deals with the theory about competitive mechanism and studies of company’s competitiveness analysis. In the second chapter there is given the analysis of the Baltic and European non-life insurance market. The third paragraph describes the analysis of the factors that strengthen the competitiveness, using the particular company as an example and the expert interviews. In the result, the methods for insurance company have been made to analyse its competitiveness, like the analysis of company’s strengths and weaknesses and defining the target country. Also political principles have been made to strengthen the company in the international market. Bachelor Paper consists of 67 pages, 15 figures and one appendix.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleApdrošināšanas uzņēmuma konkurētspēju stiprinošie faktori starptautiskā tirgūen_US
dc.title.alternativeThe Factors that Strengthen the Competitiveness of the Insurance Company in the International Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record